Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg spilte på Unibet for moro skyld, på resultat på VM-kamp.

Jeg vinner f.eks 250kr. Hvorfor kan jeg kun ta ut 175kr av disse?

Håper på raskt svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste store bettingselskapene opererer med en minimumsgrense på uttak. For eksempel må du på FullTilt Poker ha $50 innestående for at du skal kunne overføre beløpet til kontoen din. Let litt rundt på Unibet, de forklarer det nok en eller annen plass.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk antakeligvis en bonus på 75 kr når jeg meldte meg inn. Jeg antar at dette er grunnen til at jeg ikke får tatt ut de resterende 75kr av mine 250kr?

Kan jeg la pengene stå på kontoen? Siden jeg har tenkt å spille litt til. Disse vil jeg kunne ta ut senere om jeg ikke bruker dem?

Skrevet

Ja, pengene kan stå inne. De står uberørt så lenge du ikke bruker dem ;) Utrolig teit egentlig, for i de fleste tilfeller vil man tape/redusere beløpet man har, og dermed ikke få mulighet til å ta ut.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte mer i retning av at jeg nå har 150kr som er innskudd - og disse 250kr er gevinst. Da vil vel neste spill bli brukt av de 150kr jeg har satt som innskudd? Slik at jeg, når jeg f.eks bruker opp innskuddspengene, vil kunne ta ut gevinsten uansett?

Skrevet

Har aldri opplevd at det har blitt operert med separate potter, hvorav en er "dine", mens det andre i utgangspunktet er bettingsselskapet. Men står det ikke noe om dette på unibet? Altså påloggingsvinduet ditt? Inne på "cashier" eller noe.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å lese der, men jeg forstår ikke spesielt mye.

Det virker som om de opererer med seperate "potter", for jeg kan jo ikke ta ut pengene jeg har satt inn som innskudd. Derfor ble jeg litt skeptisk til om de først vil bruke opp min "gevinst" når jeg spiller mer, eller om de tar av innskuddet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her. Merkelig opplegg på Unibet!

For det første har de to seperate kontoer, hvis jeg kan kalle det dette, som jeg nevner i innlegget over, en for inntaket man har satt og en for gevinsten.

Ikke nok med det, så trekker de faktisk fra gevinsten når man skal spille igjen! Så jeg tok ut det som var mulig av gevinstpengene, selv om jeg ikke får ut alt på grunn av noen merkelige regler. Jeg trenger ikke alle de pengene for å spille for, så da tar jeg heller ut gevinsten. Nå står innskuddspengene igjen, så jeg får vel bruke dem opp på en lur måte..

Takk for all hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...