Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei!

Vet ikke helt om dette er den riktige tråden, men prøver meg her! :)

Har en 4 år gammel Canon 400D som jeg gjerne vil bytte ut i et nyere kamera. Dette er pent brukt, uten skrammer og feil :) Linsen som fulgte med vil jeg egentlig beholde, siden den er en skramme på og er forholdsvis rimelig.... Men dette er ikke et "must".

Har allerede en som er interessert i kamerahuset, men er i tvil hvilken pris jeg burde sette på dette?

Jeg kjøpte kamerahuset med objektiv til rundt 7-8000 kroner den gangen - hvis jeg ikke husker feil :)

Er det noen som har peiling på hvor mye dette er verdt i dag?

Objektivet som fulgte med er et Canon 18-55mm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle jeg solgt det ville jeg ikke tatt mer enn 2000 kroner, med objektivet. De som ligger ute på Finn ligger etter min mening for høyt i pris, siden 450D selges brukt for omtrent det samme. 450D er mer kamera for pengene.

1000D selges ennå nytt, og det er nesten akkurat samme kamera som 400D. Rundt 60-70% av nypris på det kameraet er nok riktig pris (det ligger nå på rundt 3000+). Så kommer det også an på hvor du selger det, det er lettere å få mer penger for ting på Finn enn det er på f.eks. foto.no der det er spesielt interesserte som ferdes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...