Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Jeg fikk i april brev om at jeg var innvilget kommunal bostøtte fra Oslo kommune, og at jeg skulle få den utbetalt fra juni måned. Med etterbetaling for månedene fra søknaden ble levert. Jeg har ikke fått noe, og lurer på om noen vet hvilken dato den kommunale bostøtten utbetales?
Gjest Pucifer Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Er vel den 12. hver mnd tror jeg (om jeg ikke husker heeeelt feil) Du kan jo ringe dem og purre litt på dem da, spørre om hvorfor du ikke har fått noe når du har fått det innvilget
Sangria Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Står mer her: http://www.husbanken.no/Venstremeny/Bostotte/Soke%20bostotte/Frister%20og%20utbetaling.aspx
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 TS her Tusen takk for så kjappe svar. Jeg får fra husbanken, og den utbetales hver måned ca 11. Men jeg fikk også innvilget fra Oslo kommune i tillegg, og gruer meg veldig for å ta telefonen. Selv om saksbehandler var veldig hyggelig, så er det noe som krever mye av meg. Det var lettere å spørre her inne - men jeg får vente til juli og spørre pent dersom jeg ikke har fått noe før det
Gjest Pucifer Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Om du sliter litt med å ringe, så kanskje du kan sende en mail. Du har vel sikkert en saksbehandler du kan maile til (sjekk brevet ditt om det kanskje står noe der)
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Om du sliter litt med å ringe, så kanskje du kan sende en mail. Du har vel sikkert en saksbehandler du kan maile til (sjekk brevet ditt om det kanskje står noe der) Tusen takk, så langt hadde jeg ikke tenkt. Mail kan skrives i eget tempo.
Gjest Pucifer Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Ja ikke sant. Sånn sett elsker jeg sms, mail og andre alternativer - er ikke så innmari keen på å ringe selv
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 TS igjen, med et lite hjertesukk. Brevet som ble sendt 20. april, og som informerte om at jeg var innvilget bostøtte med etterbetaling fra søknadstidspunkt - der det svart på hvitt stod det at jeg skulle få utbetalt 5000 kr i juni, var et vedtak på feil premisser. (Jeg hadde ikke oppgitt feil informasjon.)Altså kommer ikke de pengene jeg hadde regnet med. Burde ikke klage, jeg har til mat og husleie. Er veldig glad for det. Men jeg hadde gledet meg til å kunne gjøre noe i sommer. Saksbehandler beklaget i alle fall at jeg sikkert ble skuffet. Da har jeg fått sagt det - så får jeg kose meg med sol og sommer uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå