Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det for meg at det er blitt startet tusen slike tråder om selvbruningskremer her inne. Men starter en ny en, slik at jeg forhåpentligvis får svar på akkurat det jeg lurer på :)

Jeg er på jakt etter en selvbruningskrem. Fra før har jeg brukt Dove summerglow, og er bare passe fornøyd. Den gir en raskt fin farge, men også noe skjolder. Føler meg skitten på leggene pga. skjoldene. Siden det er fuktighetskrem i den, aner jeg ikke hvor jeg legger mye og lite. Derfor et ujevnt resultat. Rundt ansiktet ble det ikke like skjoldete, og jeg fikk flere kommentarer på hvor brun og fin jeg er blitt..

Så, er det fuktighetskrem med selvbruning i som er tingen, eller bør jeg satse på ren selvbruning? Har det for meg at sistnevnte er mye mer stress med..

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg synes Piz buin selftanning tinted lotion gir en fin, naturlig farge. Den lukter friskt og deilig og tørker fort. Fargen utvikler seg ganske raskt etter påføring. Det er tydelig forskjell allerede etter en halvtime. Jeg kjøpte en tube nylig, 125 ml, mener den kostet 155 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...