Gjest Idus Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Hvor vanlig er det å tenne på dette? (facesitting)? Har ikke noe erfaringer innen andre dominante ting, men å ha full kontroll og samtidig bli slikket er utrolig deilig!! :rødme:
tineline Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Jeg tenner mest på det fordi det er deilig, for meg er ikke kontrollaspektet noe jeg tenker på overhodet.
sexomaniac Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Tenner mye på at hun dominerer meg slik som dette! "Ey mister, hold kjeft, og slikk". Før hun videre setter seg over ansiktet mitt der jeg ligger bundet fast. Dominanse-aspektet er mye mer deilig enn 69-stillingen som er ganske så oppskrytt..
Gjest Julius Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Elsker å slikke mus, rumpe - så det er bare naturlig for meg å elske facesitting også. Ofrer ikke en tanke om at det er dominanse eller noe slikt.
Rimmern Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Helt fett det, men det er ikke noe spesiellt digg hvis du sitter ned med mesteparten av tyngden. Men det er sikkert knall for de som tenner på dominans/underkastelsesaspektet ved det. Selv er jeg stort sett opptatt av kvinnekroppens detaljer, smaker og lukter i den sammenhengen, i tillegg til hennes nytelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå