Gå til innhold

Vondt i magen

Fremhevede innlegg

Gjest Pen j :)
Skrevet

Jeg får vondt i magen dagen etter sex, og lurer på om det kan være noe vi gjør i akten eller om det er vanlig at man får litt vondt i magen etter sex?

Videoannonse
Annonse
Gjest Awsome
Skrevet (endret)

Eg trur ikkje det er vanlig nei.. Eg får aldri vondt i magen etter sex (eller, noen ganger, men det er ikkje pga sexen).

Noe dere gjør kanskje. Eller så har du bare vondt i magen av andre grunner siden det er dagen etter...

Endret av Awsome
Gjest diiddl
Skrevet

Det får jeg også! :O

lurer på det samme

Skrevet

Jeg fikk det før,viste seg at jeg hadde en stor cyste på eggstokken!

Skrevet

Jeg fikk det før,viste seg at jeg hadde en stor cyste på eggstokken!

Bør man da få sjekket det?

Men det går jo alltids bort en dag hos meg hvis jeg har vondt i magen.

Nå har jeg hatt litt smerter i to dager siden forrige sex, men som før så forsvinner det etter hvert.

Bare lurer på hva det kan være som gjør det. Jeg kjenner det i midten på buken, ikke på sidene.

Cysten er vel ikke farlig? Det er mange små cyster i livmoren egentlig, men i eggstokkene kan det jo gjøre litt vondt.

Skrevet

Bør man da få sjekket det?

Men det går jo alltids bort en dag hos meg hvis jeg har vondt i magen.

Nå har jeg hatt litt smerter i to dager siden forrige sex, men som før så forsvinner det etter hvert.

Bare lurer på hva det kan være som gjør det. Jeg kjenner det i midten på buken, ikke på sidene.

Cysten er vel ikke farlig? Det er mange små cyster i livmoren egentlig, men i eggstokkene kan det jo gjøre litt vondt.

Hvis smertene ikke forsvinner og du får de ofte etter sex,så ville jeg sjekket det ja :)

Det er ikke unormalt å ha cyster,men min var på størrelse med en appelsin,derfor gjorde det ofte vondt under sexen og etter..

Du kan alltids få deg en gynokolog time å få sjekket det med ultralyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...