Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har en kjæreste som ble tidlig grå i håret. Han er i mine øyne aldeles nydelig, men det er jo ikke akkurat superhot med grått hår. Nå begynner han snart å bli helgrå, og folk tar ham for eldre enn han er. Er endel år mellom oss, og folk tar meg for yngre enn jeg er igjen. Hadde det vært frekt å bedt ham farge håret? La oss si dersom han uansett skulle til frisøren, og si noe slik som "kanskje du skal farge håret samtidig?". Eller om jeg evt. tilbyr meg å farge det for ham hjemme.. Jeg har nevnt det for ham før da han påpekte at han synes det var kjedelig at han ble så fort grå, og da sa han at han aldri hadde farget håret.. Vi har ikke vært sammen så lenge. Ca. et halvt års tid.. Er dette frekt? Tror dere han hadde blitt såret? Å såre eller støte ham er det siste jeg ønsker, igrunn..
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Ja, det er superfrekt! Lær deg å synes at han er verdens peneste uansett hårfarge og -mengde. Men for all del be ham om å farge. Kanskje du selv ender opp med større pupper.
Gjest Blondie65 Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Jeg synes ikke det er frekt for hvis man har et forhold der man kan snakke naturlig om det meste ville et forslag om å farge håret når man selv synes det er et problem virke positivt så lenge det ikke er fremsatt som et krav for å tilfredsstille sin kjæreste. Jeg ville absolutt ha farget det hos frisør først - det kan være vanskelig å finne riktig nyanse første gang - og dermed får man en hjelm istedenfor en naturlig hårfarge. Det ser helt utrolig stygt ut. Hvis han derimot skal farge håret for at du skal være fornøyd med han synes jeg du er frekk. Jeg synes også det er snålt at du må spørre om dette på et forum.
LetThemEatCake Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 När man bara varit ihop ett halvår tycker jag att det är lite fräckt, ja.. Men om han själv tycker att det är tråkigt så gör det väl inte så mycket? Om han nämner det igen så får du väl passa på! Men lägg upp det snyggt, det är ju lite som att be dig att gå ner i vikt eller att du kanske ska börja med antirynkkrämer..
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 -Hva ville du følt om han ba deg bleke rumpehullet ditt? -Hva ville du følt om han ba deg bruke parfyme på musa? -Hva ville du følt om han ba deg få større pupper? -Hva ville du følt om han ba deg bleke barten din? -Hva ville du følt om han ba deg bleke håret og latet som du var en annen jente mens dere pulte? -Hva ville du følt om han ba deg ta en annsiktsløftning? -Hva ville du følt om han ba deg miste 20 kg? -Hva ville du følt om han ba deg late som du bare var en venn når dere var ute? -Hva ville du følt om han ba deg om å bruke pose over hodet når dere knullet? -Hva ville du følt om han ba deg stramme opp fitta?
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Hvis det var han som hadde villet ha hjelp med håret og følte seg unødvendig gammel p.g.a. grått hår, hadde det vært greit. Ikke greit å prakke på ham ditt overfladiske syn på det viset.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Grunnen til at jeg spør om det her inne er at jeg er VELDIG usikker på om jeg bør nevne det eler la det vær. Jeg tenker endel på det, særlig når jeg blir tatt for å være 20 år og han for å være 40.. Dere kan jo tenke dere selv. Samtidig er kjærligheten mellom oss så sterk. Jeg elsker ham, og at han har grått hår er i det fulle og hele ubetydelig. Men tenkte som så å bare nevne det i en sammenheng der det kom klart og tydelig frem at det ikke er noe krav, burde vel være lov... Men igjen, veldig usikker.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 -Hva ville du følt om han ba deg bleke rumpehullet ditt? -Hva ville du følt om han ba deg bruke parfyme på musa? -Hva ville du følt om han ba deg få større pupper? -Hva ville du følt om han ba deg bleke barten din? -Hva ville du følt om han ba deg bleke håret og latet som du var en annen jente mens dere pulte? -Hva ville du følt om han ba deg ta en annsiktsløftning? -Hva ville du følt om han ba deg miste 20 kg? -Hva ville du følt om han ba deg late som du bare var en venn når dere var ute? -Hva ville du følt om han ba deg om å bruke pose over hodet når dere knullet? -Hva ville du følt om han ba deg stramme opp fitta? Nå ler jeg.. Om dette er sammenlignbart eller ei gidder jeg ikke diskutere en gang.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2010 #11 Skrevet 28. juni 2010 Nå ler jeg.. Om dette er sammenlignbart eller ei gidder jeg ikke diskutere en gang. Det er akkurat det samme, jeg støtter gjesten som lagde det innlegget!
Genesis Skrevet 28. juni 2010 #12 Skrevet 28. juni 2010 Kommer jo helt an på hvordan kommunikasjon dere har. Alle relasjoner er indivduelle, og det finnes ikke noe fasitsvar på om dette er frekt eller ikke. Dette tror jeg du vet best selv, hvis du tenker deg litt om
Tuzo Skrevet 28. juni 2010 #13 Skrevet 28. juni 2010 Hvis han sier at han syns det er synd at han ble tidlig grå i hårene så kan du jo bare komme med ett tips og si at han kunne jo prøvd å farge, hvis det plager han ?
fink Skrevet 28. juni 2010 #14 Skrevet 28. juni 2010 Hvis det var han som hadde villet ha hjelp med håret og følte seg unødvendig gammel p.g.a. grått hår, hadde det vært greit. Ikke greit å prakke på ham ditt overfladiske syn på det viset. Enig i dette.
Gjest tjavel Skrevet 28. juni 2010 #15 Skrevet 28. juni 2010 Hvis han ikke plages av det så er det ingen grunn til å farge håret, hvis du får han til å plages av det så er det frekt. Og jeg regner med at i løpet av det laaange 6-måneders forholdet dere har hatt så hadde han sikkert sagt noe om det hvis det plaget han at han ble så tidlig grå i håret.
Marabou Skrevet 28. juni 2010 #16 Skrevet 28. juni 2010 Han er i mine øyne aldeles nydelig folk tar ham for eldre enn han er. Synes du skal drite i hva (du tror) "folk" synes. Er vel den første setningen der som betyr noe? Han er sikkert oppegående nok til å vite at det går an å farge håret, så hvis det plaget ham tilstrekkelig ville han m.a.o. sannsynligvis kommentert det eller gjort noe med det.
Gjest molte Skrevet 28. juni 2010 #17 Skrevet 28. juni 2010 Vet ikke om det nødvendigvis er frekt, det kommer an på hvordan du legger det frem. Men jeg synes det burde vært unødvendig. Grå hår, hva så? Farget hår kan fort se litt, ja nettopp, farget ut, og å se desperat ungdommelig ut synes jeg er verre enn å ha grått hår.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. juni 2010 #18 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har en kjæreste som ble tidlig grå i håret. Han er i mine øyne aldeles nydelig, men det er jo ikke akkurat superhot med grått hår. Nå begynner han snart å bli helgrå, og folk tar ham for eldre enn han er. Er endel år mellom oss, og folk tar meg for yngre enn jeg er igjen. Hadde det vært frekt å bedt ham farge håret? La oss si dersom han uansett skulle til frisøren, og si noe slik som "kanskje du skal farge håret samtidig?". Eller om jeg evt. tilbyr meg å farge det for ham hjemme.. Jeg har nevnt det for ham før da han påpekte at han synes det var kjedelig at han ble så fort grå, og da sa han at han aldri hadde farget håret.. Vi har ikke vært sammen så lenge. Ca. et halvt års tid.. Er dette frekt? Tror dere han hadde blitt såret? Å såre eller støte ham er det siste jeg ønsker, igrunn.. Jeg synes det ser stilig ut når menn får litt grått hår, en del av de ser kjekkere ut! Du kan vel si på en positiv måte at du er veldig spent på hvordan han ser ut med farge xx, og lurer på om han vil prøve ut, eller om han synes det er fint som det er? Noe lengre enn det bør en kanskje ikke gå, før det antydes som at du er misfornøyd med hvordan han ser ut.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2010 #19 Skrevet 28. juni 2010 Hva han vil tenke om det aner jeg ikke, men farga grått hår som gror ut igjen ser helt forjævlig stygt ut. Og sitter det på en mann så hadde jeg tenkt mitt.. Det er flottere å bli naturlig grå. Man kan kompensere med å trene og være i form, ha en fin frisyre og stilige klær.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2010 #20 Skrevet 28. juni 2010 Herregud for noen svar..og noen helt psyko. Etter min mening er det overhodet ikke frekt å fortelle noen at de kan farge håret sitt om de selv ønsker det. Ikke sikkert de har tenkt på det selv engang. Er det så ille å bli fortalt at man kan gjøre noe med sitt utseendet? Grått hår er da ikke akkurat verdens undergang å bli fortalt at man har og det er lett å gjøre noe med. Men det blir vel kanskje oppfattet litt femi å gjøre blandt menn da..selv om jeg personlig vet om menn i 40 årene som gjør det - skikkelig macho menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå