Gå til innhold

Farging av øyenbryn og vipper

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

er det noen som gjør dette selv? hvilket merke kjøper dere og hvor? Jeg har prøvd. En rosa en fra H&M. Den funket greit på øyenbrynene men den satt ikke på øyenvippene i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

gjest; er det colo...ett eller annet du har kjøpt? venninneflokken min og jeg har brukt den de siste 7 årene og vært kjempefornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke colocream den heter? Husker ikke helt jeg heller.. :)

Den er iallfall kjempebra!

Men det er en oransje pakning, med forskjellige farger. Personlig bruker jeg brun, synes svart blir litt voldsomt. Bedre å sitte litt lenger med et mildere fargevalg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Kolokrem som man får kjøpt på H&M, Cubus etc. Er et billig og enkelt alternativ til å gjøre det i salong. (hakke råd...) Jeg synes det er supert, gjør det en gang i mellom, og fargen sitter ganske lenge. Men på øynevippene lar jeg den ofte sitte lenger enn på brynene, da blir de helt svarte.

Hilsen fornøy Kolokrem bruker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står grei bruksanvisning på pakken. Men OBS! Tror det står at virketiden er 20 minutter. Ikke la det sitte på så lenge første gangen!! :roll: Prøv deg heller litt forsiktig frem. Jeg bruker mellom 5 og 10 minutter.

Kan nemlig bli veldig svart...

Og skaff deg Q-tips! Brukes til å fjerne krem som kommer utenom brynene (under/over).

Kjekt å ha.. :kgsmil:

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd med Kolokrem, og har brukt den i mange år.

Men jeg bruker den mest på brynene da jeg syntes vippene blir litt tørre av den, og for tynne uten mascara.

Men jeg foretrekker Askebrun til brynene, og sort til vippene. (Er mellomblond selv).

Husk at dersom fargen setter seg på huden rundt brynene går det an å skrubbe det vekk med sigarettaske. (Våt bomullsdott dypes i aske).

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker svart kolokrem farge på vippene i blant, så ser jeg litt våknere ut uten mascara. syns det funker bra og at fargen sitter ok.

men ikke på øyenbrynene, de er fra naturens side godt mørkere enn håret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker Swiss O Par. Den er mye bedre enn det Kolokrem-klinet.

Først tar du på en flytende væske med en q-tips, og deretter bruker jeg en q-tips og fører på en geleaktig væske. Lar det virke i ca 15 sekunder, og skyller deretter av.

Utenpå pakken står det at det er ferdig på 1 minutt, men jeg tør ikke vente så lenge.. :wink:

Pakka koster rundt 100 kroner, og holder LENGE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det hørtes jo kjapt og enkelt ut. Hvor kjøper du den Angeleyes?

Er litt redd for allergi, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Beklager at svaret kom så seint.

Jeg har ikke funnet den andre steder enn på Vita. På mine hvite øyebryn gir den veldig fort farge, så prøv deg forsiktig frem først :blunke:

Det med allergi vet jeg ikke noe om, men du kan jo teste den på et sted på kroppen først, og se om du får noen reaksjon av noe slag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...