Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei har nå prøvd masse forskjellige produkter for uren hud og kviser og ingen ting så ut til å hjelpe. Hørte om acnicyl produktene som fåes kjøpt på apoteket og kjøpte dem. Etter to ukers bruk har jeg fått mye finere hud enn jeg hadde før jeg begynte med dette:) Om det fungerer på alle aner jeg ikke, men verdt å prøve om man har uren/kvisete hud:)Noen andre som også er fornøyd med denne serien:D?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Rensen har SLS og kremen er full av silikoner. Ja hurra.. Nei, ikke noe jeg ville ha puttet på huden :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har kjøpt md formulations kiten anti blemish adult skin.900 kr,så håper denne funker hvertfall på de dumme arrene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Merkelig nok fungerte ikke md på meg:S, men er det virkelig dårlig innhold på acnicyl produktene? Hmm, har ikke merket noe rart med huden, den er finere enn før og jeg har fått tilbake gløden jeg hadde før kvisene begynte å ødelegge. det er jo godkjent av apoteket så kan jo ikke være så dårlig for huden? En annen vennine brukte den også i 6 uker, men huden ser fin ut og ikke skadet?...

TS

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Merkelig nok fungerte ikke md på meg:S, men er det virkelig dårlig innhold på acnicyl produktene? Hmm, har ikke merket noe rart med huden, den er finere enn før og jeg har fått tilbake gløden jeg hadde før kvisene begynte å ødelegge. det er jo godkjent av apoteket så kan jo ikke være så dårlig for huden? En annen vennine brukte den også i 6 uker, men huden ser fin ut og ikke skadet?...

TS

Vannskelig å si men siden de selger det på apoteket bør det være trygt.Og hvis det hjelper deg er det bare å forsette.Jeg har hørt at silikon fungerer godt på arr etter kviser også,så det er ikke bare negative ting med det.

Leste nå på det "p pille slutt" på Kg og da sier jo legen at a vitaminsyre og glyserol hjelper på kvisete hud noe md innholder,Rart det ikke hjalp deg.Kanskje for sterk for huden din?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vannskelig å si men siden de selger det på apoteket bør det være trygt.Og hvis det hjelper deg er det bare å forsette.Jeg har hørt at silikon fungerer godt på arr etter kviser også,så det er ikke bare negative ting med det.

Leste nå på det "p pille slutt" på Kg og da sier jo legen at a vitaminsyre og glyserol hjelper på kvisete hud noe md innholder,Rart det ikke hjalp deg.Kanskje for sterk for huden din?

Ja siden det selges på apoteket og at et var anbefalt på tørr hud i tilegg, tenkte jeg det ikke vil være skadelig å bruke det. Det kan godt hende at MD var for sterkt for huden min . Men det er nesten to år siden nå jeg prøvde MD, og den tiden hadde jeg veldig dårlig kosthold og jeg spiste aldri noe sunt for å få i meg vitaminer, så kan hende det er derfor det ikke hjalp for man må jo få behandling fra insiden i tilegg.

Nå har jeg endret på kostholdet og spiser mye sunt i tilegg til denne serien. Skal fortsette med det ut 6 uker siden den skal bare brukes i 6 uker, så skal jeg prøve å gå over til MD og teste det ut igjen:)

TS

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja siden det selges på apoteket og at et var anbefalt på tørr hud i tilegg, tenkte jeg det ikke vil være skadelig å bruke det. Det kan godt hende at MD var for sterkt for huden min . Men det er nesten to år siden nå jeg prøvde MD, og den tiden hadde jeg veldig dårlig kosthold og jeg spiste aldri noe sunt for å få i meg vitaminer, så kan hende det er derfor det ikke hjalp for man må jo få behandling fra insiden i tilegg.

Nå har jeg endret på kostholdet og spiser mye sunt i tilegg til denne serien. Skal fortsette med det ut 6 uker siden den skal bare brukes i 6 uker, så skal jeg prøve å gå over til MD og teste det ut igjen:)

TS

Ja kosholdet er kjempe viktig,jeg har selv byttet om kostholdet.Har hørt at omega 3 6 9 er veldig bra for uren hud.Da har jeg startet med det også.Vet ikke om md vil funke,jeg kan jo si ifra:)Kjøpte det i går,men nå håper jeg det virker...Men jeg synest du skal forsette med den acnyl hvis det fungerer,det er jo kjempe bra.Bare ikek bruk basiron,den annbefales ikke skjønner ikke at den selger i apoteket en gang.Lukten sier alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...