Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 jeg lurer på om det er folk der ute som kjøper og selger ting via nettet og har en liten bissniss ut av det? (beklager dårlig engelsk men husker ikke hvordan det engelske ordet skrives ) det er sikkert folk som driver med slikt, men er det brudd på noen lover? har tenkt tanken selv, men føler jeg gjør noe feil eller "ulovlig"?
helenaa Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Ja, dette lurer jeg også på - hva med skatt? Må man etablere et foretak? Sånne ting skulle jeg likt å vite.
La Guapa Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har gjort det en god stund. Kjøper møbler billig- eller henter ting som gir bort. Så pusser jeg opp og selger etterpå! Helt lovlig !
La Guapa Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Hvis du tjener over 40 000 i året ja....men det gjør ikke jeg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har gjort det en god stund. Kjøper møbler billig- eller henter ting som gir bort. Så pusser jeg opp og selger etterpå! Helt lovlig ! ts her! hvordan gjør du det med pris? om du får en ubrukt/ny vare til en billig penge, hvor mye skal man ta betalt? sånn som med varer man kjøper av netthandelen for eks, der får man jo alt billig og nytt...hvor mye skal man legge på i pris? takker for svar
Medlem Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Så klart! Det er jo vanlig praksis for enhver bedrift. Kjøpe en vare og så selge den med fortjeneste. Om det foregår på nett eller ansikt til ansikt spiller ingen rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå