Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som vet om noen nettbutikker som selger lårkorte tights,som har blondekant nederst?

På forhånd takk for hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lårkorte tights? Mener du sykkelshorts?

Skrevet

ikke nettet, men cubus har, så det i går.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sett de på cubus jeg å..

Skrevet

Takk for tips! Var utsolgt på cubus og gina tricot dessverre.

Skrevet

De selger det på H&M, både på nett og i butikk. Dessverre selger de bare sykkelshortser med blonder i butikk. Koster 99 kr. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De er jo dristygge:( Kan ikke tro de er utsolgt *gruer meg til å se gatene flomme over av dem i så fall* Så noen på en sportsbutikk, husker ikke navnet..

Skrevet

Var inne på topshop sin nettside i dag, mener jeg så en slik der :)

Skrevet

De er jo dristygge:( Kan ikke tro de er utsolgt *gruer meg til å se gatene flomme over av dem i så fall* Så noen på en sportsbutikk, husker ikke navnet..

Jeg synes ikke det er noe pent å bruke de alene,men jeg synes det er fint å ha under olashorts,da jeg ikke er så fornøyd med lårene mine :)

Skrevet

det er på bikbok, i svart og hvit :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe pent å bruke de alene,men jeg synes det er fint å ha under olashorts,da jeg ikke er så fornøyd med lårene mine :)

Også under skjørt hvis man har lår som gnisser sammen :)

Skrevet

Er det denne typen dere snakker om?

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/m-by-m-688/hot-short-leggings-688018-14/

Da jeg først så dette synes jeg det virker dritstygt, men nå som jeg har funnet ut hvordan det skal kombineres med topper, synes jeg det er skikkelig tøft :) sett at man har kroppen til det, og kombinerer det riktig.

Skrevet

kjøpte nettopp sloggi sine og de var kjempegode å ha på. 99kr.pr stk.Ikke alt for dyrt,men det var uten blonder osv da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...