Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Hei Jeg lurer på om noen vet hvilken jobb eller andre muligheter man har får å få / tjene minst 4000 kr i måneden ? Er det i det hele tatt mlig å bo i egen leilighet uten jobb vedsiden av skolen ? I såfall, hvor får man pengene i fra? Blir jo da 500 kr uken, å det burde da ikke være umlig uten en "ordentlig" jobb ?
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Hvor får du tallet 500 kr uken fra? :klø: Man får ikke penger uten å investere tid i det. Selvfølgelig kan du skrive en blogg og håpe på at du kan leve av sponsorinntektene, men dette er en høyt usikker inntekt og ikke å anbefale. Dessuten er jo også dette noe man må bruke tid på, selv om "arbeidstiden" er opp til en selv å bestemme. Du kan bli homepartyvertinne og selge sminke, dildoer, tupperwaresaker etc, men også dette er jo en meget usikker og varierende inntekt. Hva legger du i begrepet "ordentlig" jobb? En deltidsjobb med noen timer her og noen timer der gir deg fort 4000 kroner, og du kan også få frikort om inntekten er lav nok. Trenger du 4000 i måneden i tillegg til stipend/lån vil jeg anbefale at du får deg en deltidsjobb. Å bo i egen leilighet, mener du da at du skal ta opp huslån for å kjøpe ? Eller at du leier en leilighet helt alene?
Gjest Iah Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Jeg jobber annenhver helg ved siden av studier og har 5000 kr netto hver måned. Jobber forøvrig som assistent i et bofellesskap.
Rabadamtimtim Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Hei Jeg lurer på om noen vet hvilken jobb eller andre muligheter man har får å få / tjene minst 4000 kr i måneden ? Er det i det hele tatt mlig å bo i egen leilighet uten jobb vedsiden av skolen ? I såfall, hvor får man pengene i fra? Blir jo da 500 kr uken, å det burde da ikke være umlig uten en "ordentlig" jobb ? Kjenner mange på høyskolen som driver litt salg av egen kropp ved siden av studier Ren luksussak, og virker ikke som det er noe forskjell på det og ha såkalt "pulevenn" , men jeg tviler på at det er noe for alle :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå