Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Når jeg spiser salat, pleier jeg å putte oppi noen terninger med fetaost, elsker smaken. Osten jeg bruker er den i glass fra Arla. Det jeg lurer på er om det er såpass "usunt" at det på en måte ødelegger den sunne salaten?
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Hvorfor i alle dager skulle fetaost være usunt??
Chanel.No5 Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 I moderate mengder kan du kose deg med hva du måtte ønske å ha oppi salaten din vil jeg påstå.
Bing Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 I moderate mengder kan du kose deg med hva du måtte ønske å ha oppi salaten din vil jeg påstå. Fetaost er kjempegodt, noen biter tar ingen sakde av !!
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Det er jo masse kcal da, men jeg har ikke klart å slutte med det, har lommer i kostholdet med fete ting, f eks nøtter og feta, og det går bra, har likevel klart å bli slank:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Å kutte ut alt som inneholder fett er faktisk direkte skadelig. Mange livsviktige prosesser og organer (blant annet hjerte) i kroppen er avhengig av å få tilført fett via kostholdet. Om man har problemer med å unne seg litt nøtter og fetaost fordi det er fett i det, har man et sykelig og usunt forhold til kosthold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå