AngelFare Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 eg har en rar syklus. Den stemmer aldri. men nå er jeg enten 8 eller 5 dager på overtid.. Jeg hadde syklusen min på 25 dager her på babyverden, så da er jeg 8 dager, men så satte jeg den til 28 dager, og blir 5 dager over. Den siste uken/halvannen uke, har jeg vært kvalm. Ikke spykvalm, men bare kvalm. For 2 uker siden ca hadde jeg litt stikkinger i magen også. idag syns jeg at jeg har tisset enormt mye, og for to dager siden smakte vannet mitt skikkelig metall. Til morran idag da jeg satte meg opp i sengen, fikk jeg skikkelig sure oppstøt og måtte gulpe litt.... Den siste uken har jeg også at ekstremt ubehag i puppene. På yttersiden liksom. På kjertlig på en måte... Men mer på høyre side enn venstre side... Jeg er vandt til at jeg er på overtid ofte. Men nå er jeg på 31 dager fra forrige første mensdag til søndag. Nå 32 dager siden klokken viser mandag.... hva tror dere? Kan jeg være gravid?
Holar Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Ja, du kan være gravid. Det kan også være at du ikke er gravid. Du finner ikke ut av det ved å skrive på et forum. Kjøp graviditetstest på apoteket og/eller kontakt fastlegen din.
AngelFare Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2010 Den viste positivt:) tar en test igjen i morgen tidlig, også får jeg bestille time hos legen for å få det bekreftet=)
arven1 Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Den viste positivt:) tar en test igjen i morgen tidlig, også får jeg bestille time hos legen for å få det bekreftet=) Ååh, din heldiggris! Lykke til
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Den viste positivt:) tar en test igjen i morgen tidlig, også får jeg bestille time hos legen for å få det bekreftet=) Testen hos legen er akkurat den samme som på apoteket, så det er ikke noe vits i å ta en nye der når den hjemme er positiv.
AngelFare Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2010 Tusen takk alle sammen! =) Er 6 uker til Torsdag!! Håper dere får lykken med dere snart!! Alle prøvere fortjener å få en liten en!!! Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå