Gå til innhold

Er i et forhold, men fortsat forelsket i eksen

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold med en utrolig herlig gutt.

Vi har vær sammen i et år, å har det i grunnen ganske greit.

Vi krangler en gang i ny å ne, som veldig mange andre .

Det største problemt jeg har, er at jeg tror jeg fortsatt er forelsket i eks kjæresten min.

Jeg tenker på eksen min veldig ofte, å jeg savner han fantastisk mye!

Grunnen til at det ble slutt mellom meg å eksen var at vi rett å slett så hverandre svært skeldent på grunn av jobb/skole.

Han jeg er sammen med nå er den siste gutten jeg vil såre. Å jeg har snakket med han om dette, men tror ikke helt han greier å sette seg inn i min situvasjon dersom han aldri har vært i noe serisøt forhold før. Både meg, kjæresten min og eksen min er 20 år. Å et en vanskelig ting til som kommer ut av det er at eksen min å kjæresten min er bestevenner.

Å derfor tilbringer jeg mye tid sammen med dem begge to.

Jeg vet at følelser ikke er noe man kan velge å styre selv, men om jeg fortsetter å være sammen men han jeg er sammen med nå å jeg ikke får noe svar på om jeg fortsatt er forelsket i eksen min, eller om det bare er at jeg savner han, men liksom ikke vil ha han tilbake, det er noe jeg trenger å finne ut av. Jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg helt håpløs, å spessiellt veldig råtten mot kjæresten min!

Burde jeg gjøre det slutt med kjæresten min å forklare han hvorfor, at jeg trenger litt tid på å finne ut om jeg er forelsket i eksen min enda!?

En ting jeg også tenker på er om eksen min fortsat er forelsket i meg. Det virker veldig som han ignorerer meg til tider eller trekker seg unna meg, men kan det hende at han gjør det på grunn av at jeg er sammen med bestekammeraten hans, at han ikke vil gjøre noe som kan virke feil for kompisen.

Jeg må virkelig finne ut av dette nå. Føler jeg blir helt utmattet av å bare gå å tenke på det å ikke vite noen ting.

Noen ganger når jeg tenker på tiden jeg va sammen med eksen så er alt jeg vil bare å kysse ham, holde rundt han akkurat som før for å finne ut om jeg da føler det samme, for å finne ut om jeg virkelig er forelsket i ham, men jeg har en kjæreste som er hans bestevenn. Va kan jeg gjøre !?

Noen som kan gi meg noen tips, eller har vært i samme situvasjon før ?

Jeg trenger virkelig tips/hjelp.. Alle svar kan være til hjelp !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at de er bestevnner kompliserer jo endel..Hvis jeg var deg ville jeg bare kutta ut begge to for en stund (et par måneder f.eks.). Da vil den du virkelig er mest glad i være den som dukker opp i tankene dine, som du savner, og som du føler du ikke kan leve uten!

lykke til :yvonne:

Skrevet

Det hender man glemmer de tingene som ikke var så bra etter en stund. Tenk litt over om det var flere grunner til at det ble slutt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden er du sammen med bestevennen til exen? :|

Jeg hadde nok holdt meg unna begge to..

Gjest gjest
Skrevet

Jeg har alltid tenkt masse på eksene lenge etter det ble slutt. Det er en grunn for det ble slutt og det er vel helt normalt å ha tanker/føleser for andre som man har delt mye i sammen med. Jeg vet at det vil gå over med tiden. Jeg har vært gift og har barn og sliter selv med å slutte å tenke på han og føleser det har jeg, men jeg vet at det aldri blir oss igjen.

Skrevet

Jeg er i et forhold med en utrolig herlig gutt.

Vi har vær sammen i et år, å har det i grunnen ganske greit.

Vi krangler en gang i ny å ne, som veldig mange andre .

Det største problemt jeg har, er at jeg tror jeg fortsatt er forelsket i eks kjæresten min.

Jeg tenker på eksen min veldig ofte, å jeg savner han fantastisk mye!

Grunnen til at det ble slutt mellom meg å eksen var at vi rett å slett så hverandre svært skeldent på grunn av jobb/skole.

Han jeg er sammen med nå er den siste gutten jeg vil såre. Å jeg har snakket med han om dette, men tror ikke helt han greier å sette seg inn i min situvasjon dersom han aldri har vært i noe serisøt forhold før. Både meg, kjæresten min og eksen min er 20 år. Å et en vanskelig ting til som kommer ut av det er at eksen min å kjæresten min er bestevenner.

Å derfor tilbringer jeg mye tid sammen med dem begge to.

Jeg vet at følelser ikke er noe man kan velge å styre selv, men om jeg fortsetter å være sammen men han jeg er sammen med nå å jeg ikke får noe svar på om jeg fortsatt er forelsket i eksen min, eller om det bare er at jeg savner han, men liksom ikke vil ha han tilbake, det er noe jeg trenger å finne ut av. Jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg helt håpløs, å spessiellt veldig råtten mot kjæresten min!

Burde jeg gjøre det slutt med kjæresten min å forklare han hvorfor, at jeg trenger litt tid på å finne ut om jeg er forelsket i eksen min enda!?

En ting jeg også tenker på er om eksen min fortsat er forelsket i meg. Det virker veldig som han ignorerer meg til tider eller trekker seg unna meg, men kan det hende at han gjør det på grunn av at jeg er sammen med bestekammeraten hans, at han ikke vil gjøre noe som kan virke feil for kompisen.

Jeg må virkelig finne ut av dette nå. Føler jeg blir helt utmattet av å bare gå å tenke på det å ikke vite noen ting.

Noen ganger når jeg tenker på tiden jeg va sammen med eksen så er alt jeg vil bare å kysse ham, holde rundt han akkurat som før for å finne ut om jeg da føler det samme, for å finne ut om jeg virkelig er forelsket i ham, men jeg har en kjæreste som er hans bestevenn. Va kan jeg gjøre !?

Noen som kan gi meg noen tips, eller har vært i samme situvasjon før ?

Jeg trenger virkelig tips/hjelp.. Alle svar kan være til hjelp !

Er du forelsket i kjæresten din?

Gjest Aniana
Skrevet

Jeg vil egetlig bare si følgende. Du får ta det som du vil ;)

1. Man er sin egen lykkes smed, mao, det blir ikke bedre før du finner ut av hva du vil og gjør noe med det.

2. Fortjener du å leve i et forhold hvor det skaper mer hodebry enn glede?

3. Fortjener HAN å leve sammen med noen som ikke er sikker på om hun vil ha han?

Uansett hva som skjer her i livet så har jeg bestemt meg for en ting, (det tok meg mange år å komme dit..bare så det er sagt!)

Jeg vil gjøre alt jeg kan for at jeg har det best mulig!. Det kan høres ekstremt egoistisk ut, men med det i minnet så kan jeg også si at de rundt meg også har det veldig mye bedre pga det.

Ta deg selv på alvor, gjør det du kan for at du skal ha det bra, da vil ringvirkningene vise seg.

Det kan være kjipt å måtte dumpe noen, men tro du meg... går det dithen at han skjønner du har "lurt" han, vært sammen med han bare fordi det var komfortabelt mens du fant ut om du egentlig ville ha han.. så kan du ødelegge han på måter du ikke engang bør begynne å tenke på!

Lykke til.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg er forelsket i kjæresten min !

Men det at jeg savner ekskjæresten min gjør at jeg blir forvirret!

Vet ikke om det er følelser eller hva det er, men tenker ofte på han å tenker ofte på at jeg er redd for at jeg en dag ska se han sammen med en annen jente.

Tror nok jeg kommer til å ta en pause fra begge to å finne ut va jeg virkeli føler.

Jeg har snakket med kjæresten min om alt dette. Holder ingenting skjult for ham.

Å han sier at han vil være sammen med meg , men om jeg trenger tid til å finne ut ting er det bedre jeg tar den tiden jeg trenger å finner ut va jeg virkelig vil.

Skrevet

Er du forelsket i kjæresten din?

Ja det er jeg !

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når det ble slutt mellom meg å ekskjæresten min så fortsatte jeg å gå sammen med han, å han sine venner.

ett år ++ etter det ble slutt fikk jeg følelser for han jeg er sammen med nå jeg snakket med eksen min om det å han forklarte meg at jeg måtte gjør hva jeg følte! Følelser er ikke akkurat noe man kan styre selv.

Han forklarte at det va kjipt om jeg skulle bli sammen med han bestekamerat, men han ville bare jeg skulle ha det greit å at han kunne venne seg til det.

Jeg hadde utrolig dårlig samvittighet å holdt meg unna i lang tid å håpte på at følelsene skulle forsvinne, men det gjor dem ikke!

Ekskjæresten min har i dag ingen problemer med at jeg er sammen med bestekammeraten hans å vi er fortsatt veldig gode venner!

Men tanken på å holde seg borte fra begge to har slått meg mange ganger å det er det jeg vurderer nå!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når det ble slutt mellom meg å ekskjæresten min så fortsatte jeg å gå sammen med han, å han sine venner.

ett år ++ etter det ble slutt fikk jeg følelser for han jeg er sammen med nå jeg snakket med eksen min om det å han forklarte meg at jeg måtte gjør hva jeg følte! Følelser er ikke akkurat noe man kan styre selv.

Han forklarte at det va kjipt om jeg skulle bli sammen med han bestekamerat, men han ville bare jeg skulle ha det greit å at han kunne venne seg til det.

Jeg hadde utrolig dårlig samvittighet å holdt meg unna i lang tid å håpte på at følelsene skulle forsvinne, men det gjor dem ikke!

Ekskjæresten min har i dag ingen problemer med at jeg er sammen med bestekammeraten hans å vi er fortsatt veldig gode venner!

Men tanken på å holde seg borte fra begge to har slått meg mange ganger å det er det jeg vurderer nå!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det at de er bestevnner kompliserer jo endel..Hvis jeg var deg ville jeg bare kutta ut begge to for en stund (et par måneder f.eks.). Da vil den du virkelig er mest glad i være den som dukker opp i tankene dine, som du savner, og som du føler du ikke kan leve uten!

lykke til :yvonne:

dette høres ikke så dumt ut. Tror jeg prøver å holde meg unna begge en stund å ser hvem jeg savner mest å hvem jeg føler mest for å være med som du sier:)

det at di er beste venner er veldig komplisert å tror derfor jeg ikke komer til å bli sammen med eksen min noen gang, men vil finne ut om jeg virkelig har følelser for ham. har jeg det kan jeg ikke være sammen med han jeg er sammen med nå. Om jeg kommer fra til at jeg ikke har følelser for eksen min er jo det en bra ting , å jeg kan satse på kjæresten min uten noen tvil ! :)

Takk for tips, tror dette kan hjelpe meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...