Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Jeg er ganske lei av det ekstra magefettet mitt. Har ikke ekstremt mye, men et godt "håndtak" når jeg holder det vekk er jeg ellers "ok" bortsett fra at ryggen min vel og merke er stor. Dessuten er jeg formløs bak, jeg er som en stor sekk og rumpen er jo ikke der, eller den er der meningen form, om jeg skal si det sånn. Ser ut som en pære, så jeg er vel kanskje ganske pæreformet av meg, ja.. Over til spørsmålene -Hvor mye er det fysiskt mulig å gå opp i vekt på 2 dager? -Hvor mye er det fysiskt mulig å gå ned i vekt på 1 uke ? -Hvor lav kan en basalforbrenning bli ? -Kan en uke med fasting skade noe ? Og hvor mye ville man gått ned i vekt (fett) av en sånn uke ? Det blir kanskje ikke helt faste, da jeg skal trene. Men for å trene trenger man litt energi, jeg tenker på enten sjokomelk ( den fra YT(?) ) 1-3 ganger om dagen(kommer ann på treningen) Treningen vil bli noe som dette Etter å ha stått opp :1 time med hoppetau Puse- Gå en tur, rask gange i 1,5 - 2 timer -"mat" ( en sjokomelk) eller noe annet som måtte gi energi (flytende) Så hoppe tau 1 time til senere på dagen, etter fulgt av enten styrketrening eller en rolig spasertur -1 time. Så hive i seg enda en energi drikk. Jeg vet at denne planen er verken god eller holdbar, mest sansynerlig blir det ikke noe av den heller da jeg er alt for glad i mat. Men OM jeg mot alle odds skulle klare å gjennomføre en slik uke, hvilke resultater kunnne jeg forventet meg ? 1-2 kilo ned? Til vanlig spiser jeg mellom 800-2000 kalorier pr dag, hvor jeg trener vekk ca 3-600 av dem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Du kan forvente at kroppen går i sparemodus slik at den sparer på all energi den får, noe som vil resultere i at du legger på deg om du fullfører. Om du går ned noen kil er det IKKE fett, men muskler og vann. Husk at hjertet er en muskel.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Du er tynnfeit, formløs og slapp i kroppen fordi du får i deg for lite energi til daglig, og kroppen har tært på musklene dine for å spare på fettet så lenge som mulig. Dette er en overlevelsesmekanisme kroppen iverksetter når man får i seg for lite mat. Ved å ta en uke som dette vil du bare gjøre til at dette problemet øker, og du vil selvsagt ikke miste noe særlig med fett. Kun vann og muskler, som en annen her sier. Og er det noe du ikke trenger å miste mer av, så vil jeg tro det nettopp er muskler. Det du trenger er: 1. Litt basiskunnskap om kropp og ernæring slik at du forstår hvorfor kroppen trenger NÆRING for å overleve. 2. Et sunnere kosthold. MER mat, og SUNN mat (sjokolademelk er ikke en del av dette). 3. Styrketrening for å få bygget opp igjen muskelmassen du har sultet vekk. Gjør underverker for rygg, rumpe og resten av kroppen, gir økt forbrenning og er dessuten svært sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå