Gå til innhold

Rosa sløyfe støvler

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter Viking sine rosa sløyfe gummistøvler som de solgte i fjor. Angrer forferdelig på at jeg ikke kjøpte de i fjor og er nå på desperat jakt etter de. Har mest lyst på de lilla, men de svarte går også bra. De må være i størrelse 36. Bor på en ganske liten plass, så har ingen butikker å lete i.

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Må bare på forhånd si mange tusen takk til de som eventuelt kan hjelpe meg!

Skrevet

Veit dei hadde dei på mx sport i fjor. Sjekka nettbutikken deira, men dei hadde dei ikkje der dessverre. Eg er sjølv frå ein veldig liten plass, og ein av dei tre butikkane som er der er nemleg mx sport, så kan hende du òg er heldig? :)

MEN.. Sjekk den linken nedanfor her! Forhandlarliste over kven som har støvlane ligg til høgre der. Kanskje du finn noko der! Lykke til :-)

http://www.kreftforeningen.no/stoett_kreftsaken/aksjoner_og_kampanjer/rosa_sloyfe/viking_11251

Skrevet

trodde du bare skulle ha noen støvler med knyting, for jeg har laget meg noen slike.

Men siden du skal ha et par fra viking kan jeg ikke komme på å ha sett noen.

I tilfelle noen vil lage seg sine egene ;

Det jeg gjorde var å bruke en tang som lager hull i belter osv, laget hull i kanten på toppen rundt støvelen, knyttet silkebånd gjennom ! Drit søte. Får masse skryt av dem. Og båndene kan byttes ut til hva jeg vil!

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Veit dei hadde dei på mx sport i fjor. Sjekka nettbutikken deira, men dei hadde dei ikkje der dessverre. Eg er sjølv frå ein veldig liten plass, og ein av dei tre butikkane som er der er nemleg mx sport, så kan hende du òg er heldig? :)

MEN.. Sjekk den linken nedanfor her! Forhandlarliste over kven som har støvlane ligg til høgre der. Kanskje du finn noko der! Lykke til :-)

http://www.kreftforeningen.no/stoett_kreftsaken/aksjoner_og_kampanjer/rosa_sloyfe/viking_11251

Sendte mail til mx sport, men de kunne ikke hjelpe meg. De viste ikke hvilke butikker som hadde tatt inn støvlene.

Har sett forhandlerlisten og har sendt mail til over 40 butikker. De fleste som har svart meg er utsolgt, mens de andre ikke har rett størrelse. Men venter litt til på svar.

Men takk for hjelpen :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei. Vet ikke om rosa-sløyfe støvler i Norge men i USA selges de på denne siden:

https://shop.thebreastcancersite.com/store/item.do;jsessionid=16979517397C17E2D0DA25B94E9709CA.store-b?siteId=224&itemId=36240

Bare husk på at det kan komme toll og mva i tillegg til prisen når de koster over kr 200,-

Jeg har kjøpt meg fleece jakke på denne siden til ca kr 180,- Gleder meg til å få den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...