Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 ung mann på 22 år som vil gå ut alene men er ikke så kjent i Oslo og utestedene. hadde vært fint om noen kunne anbefale noen utesteder
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Jeg ve tikke, har aldri vært ute på byen i Oslo. Men viss du tar deg en tur på Karl Johan, så er det mange utesteder der. Så kan du spørre noen, og da vil du kanskje komme over noen greie folk
tøydokka Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Har faktisk prøvd å gå ut alene.., og det var veldig morsomt Kom i snakk med masse folk. Til de jeg traff sa jeg bare at de andre jeg var ute med var dratt tidlig hjem Men tror man må være litt spesiell for å gjøre det..
Strenge Frk.Gerd Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Kommer ann på hva du er ute etter? Kjøttmarked? noen spesifikk type musikk? Stil? Siden dette er singelforumet regner jeg nesten med at målet er pels på knaggen så her er et par VELDIG typiske kjøtt og villt steder: 1. Johns bar som ligger da i universitetsgaten. Vi pleier å kalle den for Johns Klinebar p.g.a kjøttmarkedsfaktoren. 2. Fridays på karl johans gate og ved klingenberg. Mye forskjellig klientell. 3. Dr Jekylls ved klingenberg. Så de kuuule stedene, som lizzom ikke er kjøttmarked steder (men som er det likevel! bra liv dog og mer hippt og stil): Fru hagen, Gloria flames, Mono, Fisk og villt, sosialen, Justisen, internasjonalen (veldig hippe østkantsteder, her er det lurt å vorse på stargate elleeeer evergreen) og emil & samuel, la belle sole, hammerston, skaugum (sossesteder).. og så har du løkka.. Kaos, Ryes, park teatret, aku aku, tea lounge osv. Fy fader jeg har vært mye på byen oppdaget jeg nå.. har vært på alle disse stedene nok til å vite akkurat hvordan alle av dem er.. :klø:
Strenge Frk.Gerd Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Har faktisk prøvd å gå ut alene.., og det var veldig morsomt Kom i snakk med masse folk. Til de jeg traff sa jeg bare at de andre jeg var ute med var dratt tidlig hjem Men tror man må være litt spesiell for å gjøre det.. Jeg har også gjort det et par ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå