Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har overspist i to dager nå ( snakk om dobbel dose av det jeg til vanlig spiser) har blitt ca 3000 kalorier ca pr dag på Lørdag og i dag.. Jeg lurer da på om det hjelper litt om jeg enten jogger eller hopper tau i to timer nå? Jeg klarer ikke å stoppe, jeg er fortsatt sulten selvom jeg har spist både det ene og det andre i dag Har jogget en time, men føler ikke at det er nok i forhold til hva jeg spiser ellers og trener hver dag. Ellers, så kan det kanskje være en god ide og ha en "rensedag" i morra? Altså ikke spise noe ? Føler jeg trenger å sense opp litt. Hadde gått ned to kilo sist uke men har gått de opp igjenn nå de to siste dagene
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Rensedag? Har du funnet på det selv? Kroppen renser seg selv den. Dessuten er det værre for kroppen å sulte seg. Renser seg ikke av den grunn. Bare spis sunt og tren så går det fint. De 2 kiloene er nok ikke fett, med vann. Derfor har de kommet på disse 2 dagene, fordi kroppen har holdt på vannet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 +gravid.hvorofr spiser du så mye plutselig?++
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 +gravid.hvorofr spiser du så mye plutselig?++ TS her Jeg vet ikke hvorfor jeg spiser så mye noen ganger, er vel rett og slett pga jeg er ekstremt glad i mat pluss at jeg har perioder hvor mat er min eneste venn , men så blir det min verste fiende... Er så lett å bare putte i seg mat ! Er ikke bånn i meg. Folk sier at en god og solid frokost gjør som at du ikke sprekker ut over dagen, men for meg er det omvendt. Spiser jeg først noe ordentlig mat til frokost går jeg bare fram og tilbake fra kjøkkenet. Vet du hva jeg gjorde i stad ? Jeg kastet noe sjokolade i søpla for noen dager siden, jeg hentet det for noen timer siden (!!) Nå skal det sies at det ikke er noe ekelt søppel oppi der, bare paprir og litt sånt, men alikevel, det er sykt. Det som også plager meg, er det at jeg blir så oppblst. Jeg klarer heller ikke å drite på flere dager, men dette skyldes vel kostholdet mitt tenker jeg. Ny uke i morra, nye muligheter Men tror ikke en rensedag hadde hvert så dumt nei, jeg kjenner jeg har for masse dritt i magen, bokstavelig talt også..
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Om du sliter med overspising bør du kontakte legen din.
Gjest Tigress Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Rensedagar er berre tull, det du treng er å rydde opp i forholdet ditt til mat!
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Du høres (spise)forstyrret ut... For mye dritt i magen? Altså, hvordan tror du egentlig kroppen fungerer? :klø: I stedet for å kaste bort energien på å "rense deg" - noe som åpenbart uansett ikke vil fungere - burde du bruke litt tid på å lese om fordøyelse og kosthold. Kanskje det går opp et lys eller to for deg... Kom deg til legen og be om henvisning til noen som kan hjelpe deg med de psykiske problemene dine.
Jitney Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Jeg kjenner meg igjen, jeg har også noen ganger hvor jeg sprekker totalt og får dårlig samvittighet dagen(e) etterpå. Jeg har samme fristende tanke som å spise mindre, men det blir bare tull! Fokuser heller på å spise litt sunnere og ta en ekstra treningsøkt foreksempel? Aksepter sprekken og gå videre, no biggie! De to kiloene er bare vann.. Anbefaler deg virkelig å lese denne artikkelen skrevet av Børge Fagerli (han har virkelig peiling). Den fikk meg på fornuftige tanker
Chanel.No5 Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 TS; Hvor mye spiser du til vanlig da? Kan godt være du spiser for lite eller for uregelmessig siden du får trang til å spise mer enn du "normalt gjør". Men å spise 3000 kalorier i 2 dager er ingenting. Legg det bak deg, tankene du har nå er verre enn maten i seg selv mener jeg. Slapp av, du har kost deg i helgen, det er lov. Men tenk over hvorfor du tror dette skjedde, kanskje kan du hindre at det skjer igjen. Nekter du deg mat du liker og når du først spiser denne type mat så klarer du ikke stoppe eller er det bare mat generelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå