juni Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Jeg elsker å løpe, men det gjør ikke anklene mine. Jeg burde trene dem sakte opp på balansebrett, men det gjør jeg aldri, selv om jeg har kjøpt to stk. Så har jeg kommet over disse skoene, da, de skal jo trene rumpa, men det har jeg liten tro på. Rumpa mi trener jeg på bedre måter, men nettopp pga av at de bare reklamerer med at man får finere rumpe, så har disse skoene unngått min interesse tidligere. Men nå lurer jeg på om det er en genial måte å trene opp anklene på, for det er jo ustabilitet som er tingen. Disse skoene har altså to stk luftballer under sålen som gjør at de er ustabile og man må bruke småmuskler til å holde balansen. Dette høres perfekt ut for mine ankler! Noen med erfaring? Drømmer selvsagt om å løpe med dem etterhvert... Sist jeg kjøpte treningsko på Løpslabbet så anbefalte de meg noen stabile sko, de hadde ikke den beste dempingen. Kanskje er det det motsatte som er greia?
Hinata Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har disse skoene, og jeg merket faktisk i begynnelsen at man brukte rumpa mer enn ved vanlige sko. Jeg syns kanskje jeg husker at jeg ble litt sliten i anklene i begynnelsen også, men nå er jeg så vant til det at jeg ikke legger noe merke til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå