Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 er det dumt pga andre sin hundelukt? har nemlig fått ett kupp på en kjempefin hundeseng som koster over dobbelt så mye i butikk Men er som sagt usikker på om bikkja mi vil like den om den har en annen hundelukt i den.......?
Miss Puddel Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 jeg tror ikke det skulle være noe problem, du kan jo uansett spraye og gå over med sånn såpe som er laget for å fjerne lukt fra andre dyr. Her har hundene arvet senger etterhverandre, når den gamle hunden ble avlivet kastet jeg ikke sengen hans, den har valpen overtatt.
Gjest Huffsa Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Det spørs. Jeg fikk en seng som var en annen hannhund sin. Min pissa på den. Har også lånt en seng som var ei tispe sin, og da blei pelsen liggende å sleike på trekket. Ville ha vasket sengen GODT og også forsikret meg om at den tidligere senge-eieren ikke har/har hatt lus/lopper ect.
MissMas Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Vask og vask den.. Jeg kan ikke garantere at hunden ikke vil markere seg på hundesengen, men det er vel verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå