Gå til innhold

Vaginakuler

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_TS
Skrevet

kjøpte vaginakuler for å trene litt ;o), men er litt usikker på om jeg bruker de riktig... kjøpte sånne smartballs,http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=19453442, men vet ikke helt om jeg klarer plassere dem riktig. Den første går veldig fint inn, men den siste blir liksom liggende med spissen på utsiden... jeg klarer å dytte den inn, men spissen smetter påutsiden hele tiden - skyldes dette at musklene mine rett og slett er så dårlige og at det vil bedre seg etterhvert som jeg bruker dem - eller gjør jeg noe annet feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smartballs er rett og slett ikke treningsballer,s elv om de reklameres som det. De er for store og ikke tung nok. invester heller i mindre og tyngre kuler, så får du fart på sakene ;) Om du søker her, så vil du finne andre tråder om hvor dårlig smartballs fungerer ;)

Gjest Gjest_TS
Skrevet

Takk for raskt svar :o)

Er vist litt treg jeg... prøvde å søke i feltet her, men kom ikke opp noe på hverken Smartballs eller vaginakuler. Er jo litt kjedelig om jeg har kjøpt feil, men men de kostet jo ikke all verden så d overlevere jeg vel. Har du foresten tips til noen som kan virke bedre?

Gjest Trissa
Skrevet

Kjøpte vaginavekter på apoteket jeg :D tre stykker med forskjellig tyngde på.. funker veldig bra det.. quintlet eller noe heter dem

Skrevet

hva var prisen på dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...