Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Leste i en annen tråd der TS stilte spørsmål om man gikk med klokke på armen eller ikke, at noen svarte at de ikke trengte dette pga at de hadde klokke i alle rom, kjøkken, bad, soverom, stue o.s.v Jeg er vokst opp med at vi hadde ei sånn rund klokke på kjøkkenveggen, og hjemme hos meg er det digital klokke på komfyren, på radioen på badet og på vekkerklokka på soverommet, men ingen i stua - er det mange som har det? Har jo sett sånne antikke veggur, eller sånne som har malt motiv på skifer og visere/tall på, skjønner jo at disse kan være litt kledelige/stue-aktige, men så kom jeg på at 2 av mine venner har sånne vanlige, runde klokker på stueveggen, og for meg blir det litt rart?! Så.. hvor har dere klokker i boligen deres?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Nå har jeg åpen løsning så her har jeg klokke på komfyren, på microen og på pc'n. Her ei klokke på badet. På soverommet har jeg kun mobilen min. Hater uansett klokker som sier tikk takk så her i huset er det kun digitale klokker som duger.
Malum Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 (endret) Har ikke noen veggklokke, bare klokka på komfyren og en klokkeradio på soverommet. Jeg ønsker meg en diger veggklokke til kjøkkenet, men jeg finner jo aldri Den Rette... Endret 27. juni 2010 av Bodillen
Cata Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 På armen :gjeiper: . Jeg har faktisk ikke veggklokke i et eneste rom. Derimot har jeg klokke på PC'n, på mobilen (som gjerne ligger for seg selv i hylla når jeg er hjemme) og på soverommet (vekkerur). Den på komfyren gikk amok, så den måtte jeg kople ut, og mikroen står ikke tilkoplet strøm annet enn når jeg bruker den.
Thomasine Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Vi har klokke på veggen i stua!! Og den brukes aktivt av alle mann her i huset. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å ta av klokka mi. Klokka på dvd'en er ikke så stor at jeg klarer å se hva den er, så da kikker jeg bare på den på veggen. Den er ikke veldig stor, rund, uten tall og i en flott brunfarge som tas igjen i et "kunstverk" jeg har hengende ved siden av klokka. Vi har også en stor klokke på kjøkkenveggen. Barna bruker også disse klokkene.
Ellevill Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Har jo sett sånne antikke veggur, eller sånne som har malt motiv på skifer og visere/tall på, skjønner jo at disse kan være litt kledelige/stue-aktige, men så kom jeg på at 2 av mine venner har sånne vanlige, runde klokker på stueveggen, og for meg blir det litt rart?! Det ville være rart å ha en antikk-klokke eller motivmalt skifer-klokke i min stue... Men vanlig klokke har jeg på stueveggen, nemlig denne. Eller rettere sagt: Den henger ikke på veggen, den står på en hylle. Klokka er nemlig 5 cm dyp og kan derfor stå uten oppheng av noe slag.
£ucy Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har ingen klokker i mitt hjem, kun armbåndsur og mobil. Det holder for meg.
cyanid Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 http://www.ahlens.no/norway/aktuellt_sortiment/dekorere/index.html vi har den med masse farger, som matcher de fleste bildene vi har på veggene (hele stua er fargerik) og er veldig glad for at jeg kjøpte den
Gjest Elastica Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Vi har et klassisk veggur i stua. Kunne gjerne også hatt dette uret: http://www.aboutstyle.com.au/sub/images/arnejacobsen/MOBA290.jpg eller dette: http://hivemodern.com/sub_product_photos/exploded/99_photo_1_153237.jpg
Gjest Stapler Skrevet 5. juli 2010 #11 Skrevet 5. juli 2010 Vi har klokke på kontoret. På kjøkkenet har vi klokke på komfyr og mikro og på badet har vi klokke og værstasjon i ett. På soverommet har mannen digital vekkerklokke, men jeg bruker bare mobilen.
TMS Skrevet 5. juli 2010 #12 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har en klokke hengende på stueveggen. Den er ikke så avansert (helt rund med slitt preg), men jeg liker pynt med nyttefunksjon. Leiligheten min er ikke så stor, da, så de fleste rommene går i ett, og dermed føler jeg ikke at jeg trenger mer enn én klokke. Foreløpig..
Aricia Skrevet 6. juli 2010 #13 Skrevet 6. juli 2010 Vi har denne på kjøkkenveggen, og et liknende lite bordur fra Georg Jensen i stuen (også det i stålutførelse).
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #14 Skrevet 6. juli 2010 Vi har klokke på badet, klokke på kjøkkenet, vekkerklokke på soverommet, og digital-klokke på dekoderen i stua. Og det er klokke på værstasjonen vi har i gangen.
marylinm Skrevet 6. juli 2010 #15 Skrevet 6. juli 2010 vi har ikke mange klokker. på pcen, tven, og på mobilen...
Gjest Applecore Skrevet 6. juli 2010 #16 Skrevet 6. juli 2010 Har klokke på pc'en og mobilen, og mer enn det trengs i grunnen ikke. Bortsett fra kanskje en klokke på badet. Tiden blir merkelig relativ på badet...
Gjest Pippelipp Skrevet 7. juli 2010 #17 Skrevet 7. juli 2010 Vi har klokke over døra på kjøkkenet, i stua og på soverommet. På kjøkkenet har vi en jernbanestasjonstilklokke , på soverommet har vi en i svart antikk-stil og på stua har vi en mummiklokke: http://www.moominworldshop.fi/WebRoot/GPL/Shops/27082008-94943/4AD8/306C/039B/CBC8/2F67/59FA/3D38/77D5/Muumikello_viisarit3.jpg (fikk ikke den link-funksjonen til å virke akkurat nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå