Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 vil jeg få større rumpe av å sykle??+
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Mere muskler og fastere, JA Større, NEI
Wiggins Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 vil jeg få større rumpe av å sykle??+ Du får ikke merkbart større muskler av å sykle, sykling er utholdenhetstrening. Hvis du sykler mye vil du få mindre underhudsfett, og dermed litt mindre rumpe.
Gjest Tigress Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Tja, det kjem vel litt an på, då. Dei fleste syklistar har jo litt store lår og rumpe, såkalla pæreform. Men, det er jo velforma lår og rumper, så det er jo berre fint. Det kjem sjølvsagt an på utgangspunktet, som Lance seier så vil dei fleste som tek til med sykling få mindre feitt på skrotten og dermed få mindre rumpe og lår, men over tid byggjar ein jo musklar. Ræva mi har stått på om lag status quo etter at eg tok til med sykling, men eg hadde store musklar frå før. Husbonden er lett pæreforma etter tusen år på sykkelen, og det er på grunn av mjølkesyra, har har ikkje nett slite ut tersklane på helsestudioa rundt omkring... Ville uansett ikkje latt vere å byrje med sykling for å unngå å få større rumpe, ein får ikkje diger sykkelræv over natta! Om eg derimot gjerne ville ha større rumpe er sykling bra, ein blir meir definert av å vere godt trena, men knebøy og slikt er nok meir egna for å byggje altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå