Angelfalls Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Hei! Jeg er ei 25 år gammel kvinne :gjeiper: (venner meg vel til det med kvinne etterhvert) som leter etter en eller annen slags klubb eller forening der man samles og gjør hobbyting sammen. Jeg er og har hele livet vært glad i å lage ting. Tror jeg har vært innom det meste. Akkurat nå for tiden er det for det meste strikking det går i, eller sy ting med symaskinen. Male og tegne også. Vurderer å starte en hekle-periode Men, det hadde vært kjekt å gjort disse tingene sammen med noen, så lurer på om noen vet om ettelerannet i Stavanger-traktene? Jeg selv bor på Jæren. Hilsen meg
Gjest komplisert Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Hei Angelfalls ! Dette høres ut som en super idè! Selv er jeg 23 år, ikke den mest kreative personen på jord, men er villig til å øve meg, lære og feile Liker strikking, blitt for det meste tøffler og skjerf Vil prøve meg på litt vanskeligere ting, som kanskje en genser eller noe! Vil også hekle! må vel bare finne noe oppskrifter (og lære hvordan jeg følger dem da) og rett å slett bare prøve meg frem! Liker også å sy. Er noe jeg ikke har gjort på en god stund da! Finnes det ikke noe kurs i Stavanger-området som det går ann og gå på? Liker lappe-tepper! Har ellers vært innom det og male på glass som smeltes inn i ovn. Lagt øredobber og smykker av små glassbiter i forskjellige farger.
Angelfalls Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2010 (endret) Vi kan etablere vår egen hobbyforening hvis ikke Jeg vil lære å hekle, er mitt neste proskjekt! Har et stort skap fullt me hobbygreier også fra oppover årene Jeg driver akkurat nå på med noen lilla ullsokker med en masse kule fletter! Flettemønster er så fint Male glass og tallerker er gøy ja. Lerreter også. Lappeteppe - ikke prøvd enda. Endret 13. juli 2010 av Angelfalls
Gjest komplisert Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Ja la oss få dette til! Kansje oppstart i September? Selv om det ikke er noe sommervær enda, så håper jeg det vil dukke opp snart En hobbyforening på høsten/vinteren passer meg utmerket!! :)
Angelfalls Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2010 Ja la oss få dette til! Kansje oppstart i September? Selv om det ikke er noe sommervær enda, så håper jeg det vil dukke opp snart En hobbyforening på høsten/vinteren passer meg utmerket!! :) Strålende!! Gleder meg September er fint, er på ferie til midt i aug. selv.Mhm, hvor er sommerværet? Håper det blir hakket bedre snart
Gjest komplisert Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Strålende!! Gleder meg September er fint, er på ferie til midt i aug. selv.Mhm, hvor er sommerværet? Håper det blir hakket bedre snart Så bra! Skal du reise utenlands i sommer eller? Var ganske herlig igår ettermiddag! :) fikk solt meg litt gitt, hehe
Angelfalls Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2010 Så bra! Skal du reise utenlands i sommer eller? Var ganske herlig igår ettermiddag! :) fikk solt meg litt gitt, hehe Hei! Jo, igår var det fint! Idag også Men litt kaldt enda.. Hmmpf ER ikke superglad i sole meg da huden min er så lys og får ikke farge uansett. Så mer slik jeg har gitt om det :gjeiper: Jeg skal til Sirdalen med familie og nevøer Til London rett etter og ender ferien med 2-3 uker i Tromsø Skal du bort? Har vært? Hilsen meg! Ha en strålende "sommer :gjeiper: "-dag!!
Gjest Bianca26 Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Jeg er 28 år snart bor i stavanger jeg og forsøker å lære meg å strikke, vil også lære å male. Vært kult med hobbyforening
Angelfalls Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2010 Jeg er 28 år snart bor i stavanger jeg og forsøker å lære meg å strikke, vil også lære å male. Vært kult med hobbyforening Yey! Kult!!
Gjest komplisert Skrevet 14. juli 2010 #10 Skrevet 14. juli 2010 Hei! Jo, igår var det fint! Idag også Men litt kaldt enda.. Hmmpf ER ikke superglad i sole meg da huden min er så lys og får ikke farge uansett. Så mer slik jeg har gitt om det :gjeiper: Jeg skal til Sirdalen med familie og nevøer Til London rett etter og ender ferien med 2-3 uker i Tromsø Skal du bort? Har vært? Hilsen meg! Ha en strålende "sommer :gjeiper: "-dag!! Ut ifra vinduet på jobb her ser det iallefall ut til og være like herlig som igår! Har ikke vært ute på 8 timer, men finner vel fort ut om det er kjølig snart ferdig for dagen! Høres ut som du får en fin ferie :) Jeg har ingen planer enda, får ta ting litt på sparket. Har reist så mye de sisste 3 årene, at jeg har fått min "dose" ferie for noen år tror jeg ! Glede meg til hobbyforening til høsten!!! Skal bli så bra! Ser kanskje for meg at vi kan rullere på hvem som skal ha det for hver gang? En gang i måneden?
Gjest komplisert Skrevet 14. juli 2010 #11 Skrevet 14. juli 2010 Jeg er 28 år snart bor i stavanger jeg og forsøker å lære meg å strikke, vil også lære å male. Vært kult med hobbyforening Da er vi foreløbig 3 stk i hobbyforeningen vår?! :)
Gjest Bianca26 Skrevet 14. juli 2010 #12 Skrevet 14. juli 2010 Da er vi foreløbig 3 stk i hobbyforeningen vår?! :) im in
Angelfalls Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 14. juli 2010 Ut ifra vinduet på jobb her ser det iallefall ut til og være like herlig som igår! Har ikke vært ute på 8 timer, men finner vel fort ut om det er kjølig snart ferdig for dagen! Høres ut som du får en fin ferie :) Jeg har ingen planer enda, får ta ting litt på sparket. Har reist så mye de sisste 3 årene, at jeg har fått min "dose" ferie for noen år tror jeg ! Glede meg til hobbyforening til høsten!!! Skal bli så bra! Ser kanskje for meg at vi kan rullere på hvem som skal ha det for hver gang? En gang i måneden? 3 stk er ikke værst! Så kult "giret på dette ja" Har alltid hatt lyst til å gå i forening slik som mor :gjeiper: Ja, syntes også rullering 1 gang mnd fra september høres bra ut!
Gjest komplisert Skrevet 15. juli 2010 #14 Skrevet 15. juli 2010 im in Så bra!! :) 3 stk er ikke værst! Så kult "giret på dette ja" Har alltid hatt lyst til å gå i forening slik som mor :gjeiper: Ja, syntes også rullering 1 gang mnd fra september høres bra ut! Hehe, samme her!! gleder meg!
Krølltoppen94 Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 Hei, holder dere fremdeles på? Kunne godt tenkt meg å vært med selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå