Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Føler meg så utrolig dum av mange grunner....

Lenge var jeg hypp på en kar. Han bor på en annen kant av landet enn meg. Da jeg var der på besøk får noen uker siden fikk jeg litt får mye å drikke å ble ganske teit. Det var jo flaut nok i seg selv. Jeg skjønte også fort at han overhodet ikke følte noe får meg. Greit nok det. Virkelig. Det som er ile nå er at jeg må leve med å ha vært en full idiot.... Huff, tidenes fylleangst! Håper jeg aldri treffer han igjen. Føler meg så dum... Ble så utrolig nervøs av å endelig se han at jeg ble alt for full...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er livet, dessverre. Tror de fleste ungdommer har vært igjennom dette. Du kommer over det snart - det kan du stole på :)

Skrevet

Liten sjangs for at du møter han igjen, siden han bor på andre kanten av landet. og kalrer han ikke å like deg fordi du ble full, er han kanskje ikke en du vil dele livet med heller. Ikke noe å gjøre med det nå, men du ahr kanskje lært til en annen gang å ta det litt med ro, selv om du er nervøs. To glass klarer sikkert å roe de fleste nerver :)

Gjest Gjest
Skrevet

Liten sjangs for at du møter han igjen, siden han bor på andre kanten av landet. og kalrer han ikke å like deg fordi du ble full, er han kanskje ikke en du vil dele livet med heller. Ikke noe å gjøre med det nå, men du ahr kanskje lært til en annen gang å ta det litt med ro, selv om du er nervøs. To glass klarer sikkert å roe de fleste nerver :)

Har nesten blitt redd får å drikke nå.... Det er liten sjans får at vi faktisk sees,men vi har hauer av felles bekjente så det er jo flaut det å. Ikke vite hvem som har hørt hva...

Gjest No_glitter
Skrevet

En sånn lærepenge har vi alle godt av, se det sånn :) Om du ikke drikker deg så full flere ganger er det vel verdt det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...