Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde
Skrevet

Jeg ble dumpet for noen måneder siden av en mann jeg hadde vært sammen med i et år. I starten var han "motoren" i forholdet, han overøste meg med oppmerksomhet og komplimenter -jeg har aldri før i mitt liv følt meg så verdsatt for bare å være meg. Vi hadde det helt nydelig sammen, fantastisk sex, alltid mye latter og glede.. Dessverre forandret dette seg når jeg "ga etter", vi ble kjærester og tvilen min forsvant. Ettersom ukene gikk svant hans interesse sakte, men sikkert. og til slutt dumpet han meg altså, samtidig som han sa at han elsket meg.

Så nå sitter jeg igjen og føler meg rett og slett litt lurt! Nå har jeg savnet han i flere måneder, grått meg i søvn og vært helt utav meg, trist og deprimert.. Vi har hatt litt kontakt på mitt initiativ, han er alltid hyggelig tilbake - men ingenting mer. Jeg er så j.. LEI :( Jeg både vil ha han tilbake - samtidig som jeg er så SINT på han! Har lyst å ringe han og både kjefte og fortelle han hvor mye jeg elsker han. HJELP! Har noen et godt råd til hvordan jeg skal komme over dette?

Behov for en liten utblåsning...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å dra å besøke han og så forføre han?

Gjest Hilde
Skrevet

Redd for å bli avvist igjen. I hvert fall på dette stadiet..

Dessuten er vel mine følelser litt elsk-hat for øyeblikket, så spørs om det hadde vært vellykket! Ønsker egentlig mest å bare glemme hele fyren, men foreløpig har det være lite suksess gitt! Skulle hatt en tryllestav for å trylle bort hele mannen!

Gjest Gjest
Skrevet

Han har sikkert kjæreste allerede.

Dette høres identisk ut med noe jeg opplevde. Han overøste meg med oppmerksomhet og kjærtegn, forgudet meg omtrent. Så var han vekk. Han hadde dame allerede fant jeg ut etter en stund.

Kanskje det er samme fyren;)

Gjest Hilde
Skrevet

Huff, ja, man vet aldri.

Vi har felles venner, så jeg regner med at de gir beskjed hvis han får ny kjæreste. Han sier til dem at han savner meg, at han ikke vet om han har gjort det riktige. Men ingenting til meg. Vil bare glemme han, skjønner ikke at det skal være SÅ ufattelig vanskelig. Tenker på han 23 timer i døgnet. Er det normalt selv etter flere måneder? Kan umulig være slik. :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet for noen måneder siden av en mann jeg hadde vært sammen med i et år. I starten var han "motoren" i forholdet, han overøste meg med oppmerksomhet og komplimenter -jeg har aldri før i mitt liv følt meg så verdsatt for bare å være meg. Vi hadde det helt nydelig sammen, fantastisk sex, alltid mye latter og glede.. Dessverre forandret dette seg når jeg "ga etter", vi ble kjærester og tvilen min forsvant. Ettersom ukene gikk svant hans interesse sakte, men sikkert. og til slutt dumpet han meg altså, samtidig som han sa at han elsket meg.

Så nå sitter jeg igjen og føler meg rett og slett litt lurt! Nå har jeg savnet han i flere måneder, grått meg i søvn og vært helt utav meg, trist og deprimert.. Vi har hatt litt kontakt på mitt initiativ, han er alltid hyggelig tilbake - men ingenting mer. Jeg er så j.. LEI :( Jeg både vil ha han tilbake - samtidig som jeg er så SINT på han! Har lyst å ringe han og både kjefte og fortelle han hvor mye jeg elsker han. HJELP! Har noen et godt råd til hvordan jeg skal komme over dette?

Behov for en liten utblåsning...

Hei Hilde jeg føler sååå meg deg har det akkuratt likedan:(Jeg følte meg som en prinsesse i 8 månder,nå har han forandret seg totalt.Jeg tror at det er det som venter meg nå at han dumper meg eller så gjør jeg det.Dette er uholdbart.Problemet med oss er at vi ikke klarer å glemme hvor snille de var,da hadde alt vært så mye enklere.

Skrevet

Du tror vel ikke at følelser og forelskelse er noe man styrer? For det virker jo slik når du påstår at han har lurt deg og at hele forholdet han innledet var for å være slem med deg. Dessuten er du sint på han fordi han gjorde det slutt. Ville det vært bedre at han fortsatte forholdet uten å være glad i deg?

Og så er det ikke slik at det er han som gjør deg lei og frustrert. Du velger å være lei og frustrert. Har du ikke tenkt på det?

OK, dette var sikkert ikke det du ønsket å høre. Tørr, kjedelig og rasjonell tenkning er ingen trøst når man er forlatt av den man elsker. Jeg forstår det. Men, når du har latt det gå litt mer tid, så vil du sakte men sikkert ta tilbake styringen over livet ditt, og da kan du velge bort frustrasjonen og kjærlighetssorgen.

Med hvilken rett kan jeg påstå dette? Been there, done that. Og fremfor alt....ikke kryp for å få han tilbake. Bevar stolthet og dermed selvrespekten.

Gjest Hilde
Skrevet

Nei, jeg ble vel bare snytt for all kjærligheten han overøste meg med for så plutselig å ta den bort. Å si at man elsker noen, men samtidig gjøre det slutt (uten å kunne gi en grunn) virker litt merkelig. Han selv snakket om hvor forelsket vi var et par dager før. Mener ikke at han bevisst prøvde å lure meg. Har ikke krøpet for han og har ikke tenkt å gjøre det heller. Men det virker helt uendelig vanskelig å komme over han, jeg blir klin gal.

Til anonym: Jeg føler med deg! Man blir litt avhengig av kjærligheten. Og husker bare de bra tingene, ser for meg hvor god og snill han var. Og nå; borte vekk. :( Prøver å grave frem negative ting, men det blir liksom bagateller. Men at han har gjort det slutt burde jo være en ting da. :P Lykke til, ønsker deg alt godt. Håper trenden snur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...