Gjest brutal_mann Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Endelig er England ute av VM. Dessverre ble de ikke slått ut i gruppespillet slik de hadde fortjent. Problemet er at England tror de skal vinne VM og EM hver eneste gang, mens sannheten at de er på langt nær gode nok. England spilles ut av de fleste lag, og det med god grunn. PL er muligens verdens beste liga, men hvor mange Engelske statsborgere spiller der? Hvor mange av PL's virkelig store profiler spiller på det Engelske landslag? nemlig! Og uten at England ydmykes på det groveste i et sluttspill tviler jeg på at FA og det Engelske folk vil være i stand til å se at de graver sin egen grav. det MÅ settes begrensninger på antall utlendinger i ALLE verdens ligaer. Ellers vil fotballen drepe seg selv.
I Grosny Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Endelig er England ute av VM. Dessverre ble de ikke slått ut i gruppespillet slik de hadde fortjent. Problemet er at England tror de skal vinne VM og EM hver eneste gang, mens sannheten at de er på langt nær gode nok. England spilles ut av de fleste lag, og det med god grunn. PL er muligens verdens beste liga, men hvor mange Engelske statsborgere spiller der? Hvor mange av PL's virkelig store profiler spiller på det Engelske landslag? nemlig! Og uten at England ydmykes på det groveste i et sluttspill tviler jeg på at FA og det Engelske folk vil være i stand til å se at de graver sin egen grav. det MÅ settes begrensninger på antall utlendinger i ALLE verdens ligaer. Ellers vil fotballen drepe seg selv. Jeg tror Usa har tjent mest på utlendingene. De har fått så gode utlendinger inn i ligaen sin at de faktisk har blitt omtrent like gode som Norge. Fordi disse har løftet ligaen til internasjonalt nivå. Jeg er litt usikker på det med begrensninger, har ingen klar mening. Men Vålerenga bør iallfall satse på juniorer fra Oslo. Vet dere om supertalentet Anders Krystad (født 1990, sønn av x-juniorkeeper Krystad) er i Vålerenga? jeg tror han var bortom juniorlaget der, men jeg aner ikke om han fortsatt driver med fotball.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå