Gjest jente Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Hei. Jeg bare lurer på om dere menn/gutter mener om å vente på kjæresten deres mens hun er i utlandet for en periode? Jeg vurdere å studere i utlandet i 14 uker, men folk pleier å komme på besøk rundt den 7.uka. I tillegg vurderer jeg å reise tre uker etter det i asia siden jeg allerede er der. Hadde du klart å holde deg på matta så lenge? Hadde du akseptert det? hvis ikke,hvorfor i såfall? jeg og typen har vært sammen i 2år når jeg evt. drar.. han har vært utro en gang... så jeg tviler egentlig på at han klarer det.. jeg er vel egentlig ikke redd for selve utroskapen, men redd for å ikke få vite det!
Kråkesaks Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Avstandsforhold kan være vanskelig, men det er ikke det for alle. Jeg tror ikke du kan vite hvordan det går før du eventuelt har prøvd det.
Gjest jente Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 det bør kanskje nevnes at han dimmer fra militæret om 10 dager da.. så vet veeeldig godt hva avstandsforhold er jeg klarer det ypperlig uten å være utro, men jeg vet ikke om han kan det samme.
I Grosny Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Jeg synes det er enkelt. Men jeg er jo litt eldre enn dere. Jeg tror at gutta synes det er litt deilig å slappe av litt i fullstendig fred og ro en periode.
Gjest jente Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Jeg synes det er enkelt. Men jeg er jo litt eldre enn dere. Jeg tror at gutta synes det er litt deilig å slappe av litt i fullstendig fred og ro en periode. så mangel på sex, nærhet og andre behov blir ikke et problem? han er liksom 22 år og veeldig glad i kos og sex..
PecanPie Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Jeg studerte i utlandet i 5 mnd nå i våres. Kjæresten kom på besøk etter 11 uker og var der en uke, før jeg kom hjem. Så vidt jeg vet gikk det helt fint. Men jeg kan jo ikke svare for din kjæreste, menn er forskjellige.
Gjest jente Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 Jeg studerte i utlandet i 5 mnd nå i våres. Kjæresten kom på besøk etter 11 uker og var der en uke, før jeg kom hjem. Så vidt jeg vet gikk det helt fint. Men jeg kan jo ikke svare for din kjæreste, menn er forskjellige. hyggelig for dere da <3 avstandsforhold er jo både dritt og bra, men jeg bare kvier meg for å studere i utlandet i frykt for at typen skal tabbe seg ut på hjembane...
Becka Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 hyggelig for dere da <3 avstandsforhold er jo både dritt og bra, men jeg bare kvier meg for å studere i utlandet i frykt for at typen skal tabbe seg ut på hjembane... For når du er hjemme har du full kontroll, å kan følge med på alt han gjør? Vil en mann være utro, så er det ikke noe problem. Om du er her eller der. Skjønner at det kan bli lenge uten sex... Men hallo, so? Har man kjæreste har man kjæreste. Det er jo ikke akkurat slik at man løper ut med tunga ute som et dyr som ikke har fått mat på flere uker, eller hva? Eller kanskje....
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 Om en gutt vil være utro er det ett fett om du er på andre siden av jorden eller i huset ved siden av. Du må bare velge å stole på kjæresten din, om du ikke gjør det så burde du snakke med han eller vurdere om han er den rette for deg.
Gjest Badabing Skrevet 28. juni 2010 #10 Skrevet 28. juni 2010 Dra! Det er så gøy å studere i utlandet! Du kommer til å angre om du ikke gjør det, spesielt på grunn av en sånn filleting. Jeg har/hadde kjæreste da jeg studerte i utlandet, og det gikk helt fint (etter hva jeg vet). Man må bare velge å stole på kjæresten sin, og om personen vil være utro, vil det skje før eller senere uansett, samme hvor man er. Jeg synes utenlandsoppholdet styrket forholdet vårt, og nå har vi det bedre enn noengang. Det var både godt og vondt å savne hverandre, og vi setter mer pris på hverandre nå.
Gjest hogwash Skrevet 28. juni 2010 #11 Skrevet 28. juni 2010 Hadde du klart å holde deg på matta så lenge? Lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå