Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har sett produkter fra Make Up Forever på Amazon. Ellers har Sephora merket, om dere skal utenlands snart. :)

Takk, men Amazon shipper ikke makeup fra dette merket til Norge.

Skal desverre ikke til utlandet med det første. Hvorfor shipper ikke Sephora til Norge???? :kjefte:

Du får bulk bestille og få det sendt via jetcarrier. Kanskje du har noen venninner som vil ha noe fra sephora også, så kan dere spleise på jetcarrier utgiften :)

Åhh, hvordan velger jeg jetcarrier i kassen? Har ikke fått opp det som fraktaltnernativ? Og hva vil det koste, minimum?

Annonse

http://www.jetcarrier.com/info/magporto.asp , minimum 165,- + mva om du handler for over 200,-

Takk! Men jeg fikk ikke betalt på Sephora.com, mitt norske visa-kort ble ikke akspetert. Det går vel kanskje ikke på Amazon heller da? Pleier å bli problemer når man betaler med visa hvis fakturaadresse er i et annet land enn shipping-adressen.

Takk, men bor langt fra Hamar- men, jeg fant en britisk nettbutikk med en et godt utvalg av Make Up For Ever-produkter! Prisene var helt ok, og portoen kom på under 10£ for fem Aqua Creams og fire Super Gloss- lipglosser- jeg skulle i utgangspunktet bare ha Aqua Creams, men etter å ha browset Sephora, fant jeg ut at jeg måtte ha noen av de vannfaste lipglossene også. Når Makeup Provisions får inn de vannfaste liplinerene og Full Coverage concealer, blir det ny bestilling... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...