Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Hei til dere. Jeg forsøker å leve sunt (noe jeg klarer de fleste dager) men har et problem med at jeg gjør opprør mot mitt sunne kosthold og slankeopplegg. Med andre ord, jeg skeier ut med godteri :gjeiper: Har veldig lyst til å få et system på disse gangene jeg "sprekker" og vurderer derfor å legge inn en dag viet til dette i uken. Spiser normalt 1500-2000 kalorier daglig, trener masse kondisjon og går ned i vekt. Tenkte på å ta hver lørdag til å spise f.eks fisk/kjøtt og grønnsaker som startmåltid og deretter fylle opp dagens kalorikvote med snop og potetgull (muligens avslutte dagen med litt svinefilet), men jeg MÅ holde meg under 1500-2000. Er dette mulig? Hvor mye snop får jeg for denne kvoten?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Det er selvfølgelig fullt mulig, men avhenger jo av hvor mye du eter når du først eter godteri. Holder du deg under grensen din er jo alt bra, sånn rent bortsett fra at du risikerer å bli sulten som en ulv... Godteri er jo fullt av kalorier men metter lite. Jeg la om kostholdet for et år siden, og gikk ned fra 80 kg til noenogseksti. Jeg koser meg fortsatt med godteri av og til, og spiser dette i tillegg til mitt vanlige kosthold, som forøvrig er sunt og ganske fritt for bearbeidede produkter. Går helt fint for meg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå