Gjest dubst Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Hei Kjæresten fyller 20 i august. Jeg har reservert et hotellrom for ei natt i byen vi bor i som gave til han. Hva tror dere om dette? Ville kjæresten din blitt glad for dette?
Gjest Emera Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har gjort det, og det ble suksess. Selvfølgelig skulle jeg være der også, da.
MissStiles Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har gitt hotelovernatting til kjæreste selv og han ble glad. Det ville jeg også blitt. Spise en bedre middag på hotellet, sove i en hotelseng og spise en bedre frokost dagen etter. Synes det er en bra gave.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Hvis det var i samme by som jeg bor tror jeg jeg ville blitt litt skuffet! Mye andre ting jeg heller ville hatt! men hvis det var overnatting på et nytt sted og gaven ikluderte litt utforsking av dette stedet før og etter natten ville jeg være mer glad for gaven! På den annen side tror jeg jeg ville blitt glad uansett hva kjæresten min ga meg, bare fordi han er han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå