Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig konvertert fra Explorer til Firefox! Generelt synes jeg Firefox er visuelt penere og fungerer betraktelig raskere enn Explorer. Men jeg har et problem ang posting i forumene her på KG.

Jeg får ikke brukt noen av tilleggsfunksjonene; ikke smileys, ikke bytte skrift, størrelser etc, etc.

Skal jeg ha slike endringer i innleggene mine, må jeg bruke en annen nettleser.

Hva er problemet? Må jeg endre noen innstillinger i Firefox, eller vil rett og slett KG ikke fungere riktig med denne nettleseren?

Noen som vet?

Anjah

Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet

Jeg bruker også Firefox, men har ingen av de problemene.

Det har ikke vært noe problem her før heller, så jeg vet sannelig ikke hva du må gjøre for å få det til.

:skravle:

:kaffekopp:

:)

Skrevet

Jeg bruker FF og har problemet av og til. Jeg hadde problemer tidligere i dag og da hjalp det å slette cookies.

Skrevet

Jeg bruker Firefox, og har ingen problemer med KG. En periode var det imidlertid vanskeligheter med det du nevner, men da hjalp det å slette cookies.

Skrevet

Firefox her også, men har ikke opplevd noen problemer mht. funksjoner på KG (jeg er ganske ny som medlem, men har vært innom her i flere år som gjest). Har brukt Firefox her i minst 4 år.

Skrevet

Bruker FF og har gjort det i flere år.Har ingen problemer med smileys.

Bruker du Adblock plus eller No script vet jeg at de noen ganger kan blokkere ting.Det å slette cookies /historie saken (min FF er engelsk : clear resent history, cltr+shift +delete) kan hjelpe

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig konvertert fra Explorer til Firefox! Generelt synes jeg Firefox er visuelt penere og fungerer betraktelig raskere enn Explorer. Men jeg har et problem ang posting i forumene her på KG.

Jeg får ikke brukt noen av tilleggsfunksjonene; ikke smileys, ikke bytte skrift, størrelser etc, etc.

Skal jeg ha slike endringer i innleggene mine, må jeg bruke en annen nettleser.

Hva er problemet? Må jeg endre noen innstillinger i Firefox, eller vil rett og slett KG ikke fungere riktig med denne nettleseren?

Noen som vet?

Det du beskriver skjer ofte i internet explorer også...

Skrevet

Testing, testing!

Og det funker!

Hurra meg rundt, altså! :bolledeig:

Takk for tipsene!!!

Kårky; hvordan fungerer disse "no script"-greiene du snakket om?

Jeg hadde nettopp problemer med å få inn smileys, selv om jeg hadde slettet cookies. De kom på plass allikevel etter et trykk på refresh-knappen...

Skrevet

Noscript blokker en del reklame,javascript,java,flash og noen andre pluginser .Noen av disse har blitt brukt til å "hijack" vindu,vidresende osv hos bruker.

Mer info : Firefox addon-noscript

Og websiden tilNoscript

Jeg bruker også Adblock plus,den blokkerer reklame,cookies osv.

mer info :firefox-adblock plus

og websiden tilAdblock plus

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig konvertert fra Explorer til Firefox! Generelt synes jeg Firefox er visuelt penere og fungerer betraktelig raskere enn Explorer. [...]

....bra du løste problemene med posting fra FF.

Har du fått med deg Personas? Pynter opp firefoxen enda litt mer..

Skrevet

....bra du løste problemene med posting fra FF.

Har du fått med deg Personas? Pynter opp firefoxen enda litt mer..

Jepp! Kule greier, altså! Akkurat nå har jeg noen kule lilla, digitale blomster i headeren :nigo:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ff og det virker stort sett greit, menneh, hva betyr å slette cookies egentlig? Ser alternativet på forumet, men har aldri tenkt på hva det betyr.

Hilsen uvitende

Gjest Violently Happy
Skrevet

Jeg har aldri brukt Xplorer, bare FF og aldri noensinne hatt noen problemer. Jeg bruker både AdBlock Plus, AdBlock Plus: Element Hiding Helper, Ghostery + mange flere addons og funker bare bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...