Auri Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Hva med å heller finne en mindre lokal kaffebar, som faktisk fokuserer på kvalitet? Starbucks er faktisk ikke så bra. Har møtt baristaer i småbyer i Norge som er mange ganger flinkere. Starbucks er ikke opptatt av kaffe og kvalitet på samme måten som mindre kjeder og lokale kaffebarer er.
Jitney Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Jeg ELSKER starbucks!! Få starbucks til norge NÅ!! Det er jo så utrolig mye godt å velge mellom der, skikkelig vanskelig å velge første gangen man ser menyen.. Men favoritten min tror jeg er Mocha frappuchino light. ååh som jeg savner den
Auri Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Mao man drar ikke til Starbucks for å drikke kaffe, altså.
Jitney Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Mao man drar ikke til Starbucks for å drikke kaffe, altså. .. Og hva mener du med det? det er jo kaffedrikker? (hvis det er ordet for det? ) Må også sies at den vanlige kaffen (uten noenting i) er en av de beste jeg har smakt!
Auri Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Det smaker jo ikke lenger kaffe når du drikker Mocha frappucino. Tviler på at du hadde smakt noe særlig forskjell om de hadde droppa espressoen. Jeg har drukket cappucino og Mocca der, og begge deler er noe av det kjipeste jeg har smakt (kun slått av resturanter som har automatkaffe... ugh). Det var to forskjellige starbucks også. Nå er vel jeg over gjennomsnittlig opptatt av kvalitet og smak, siden jeg har en samboer som jobber som barista. Jeg skjønner meg ikke helt på de som bestiller enkel latte med to forskjellige typer sirup i f.eks., for det smaker jo ikke kaffe lenger i det hele tatt.
Gjest Niema Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 Jeg skjønner meg ikke helt på de som bestiller enkel latte med to forskjellige typer sirup i f.eks., for det smaker jo ikke kaffe lenger i det hele tatt. Mulig det, men hvorfor skal man ikke kunne få bestille det hvis man syns det er godt?
MATT Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Mocca Frappucino her også Ikke det sunneste alternativet, og den smaker ikke like mye kaffe som andre alternativer, men den er fantastisk god i varmen!
PecanPie Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Jeg var jevnlig på Starbucks i våres, nesten hver dag, og prøvde ganske mye forskjellig der. Det som ble min "faste" bestilling var faktisk svart kaffe.. For meg smake alle smakstilsetningene kunstig, alt annet smakte søtt og som regel ble jeg kvalm av frappuchinos og slike ting. Ville jeg ha noe søtt, bestilte jeg som regel "unsweetened passion iced tea". Stemmer i med Ashelia, finn heller noen som er interessert i servere kundene sine smak og kvalitet framfor et merke, slik som Starbucks gjør.
rosaprosa Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 mocca frappuchino her og.. Drakk det hver eneste dag når jeg var på rhodos i fjord sommer... Herlig sommedrikk..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå