Gå til innhold

Går tilbake til Shiseido- Dermalogica ikke bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg takler ikke alle kvisene, blankheten og rødheten jeg nå har fått av Dermalogica. Det kan godt være at huden hadde blitt bedre igjen etterhvert- men jeg var egentlig kjempefornøyd fra før. Nå føles ikke huden bra lenger, rett og slett!

Går herved tilbake til mine elskede Shiseido-produkter! :Hehe::hjerte:

Lurer i den anledning på: Hva koster Shiseido Pureness Moisturizing Gel Cream i parfymeri? (Jeg har kun kjøpt på Strawberrynet..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørest ikke ut som om du har brukt riktige produkter fra Dermalogica.

Skrevet

Leser i en annen tråd at du bare har brukt produktene en uke?! :o

Man må gi nye produkter minst 4 uker!

Skrevet

Jeg vet det.

Men jeg var så fornøyd med Shiseido fra før.

Prøvde Derm. kun pga masse anbefalinger og at det ville bli rimeligere over tid... Jeg takler ikke dårlig hud. Da får det heller være.

Hvorfor hadde ikke huden min en sånn reaksjon når jeg først begynte med Shiseido, da?--- :wink:

Skrevet

Bare så det er sagt- Dermalogicaproduktene er ikke dårlige.

De var bare såpass dårlige på min hud at jeg ikke vil gi serien sjansen i 4 uker. :blunke:

Jeg kommer nok til å bruke "Gentle Exfoliant Cream" og "Multi Active toner" sånn dann og vann- for dem reagerte ikke huden min på.

Gjest Anonymous
Skrevet

Huden reagerer sånn når man bytter pleieprodukter fordi de forskjellige produktene virker på litt forskjellig måte. Alle produkter etterlater seg noe rester i huden - og det bygger seg opp et lite lager. Når du så bytter produkt, så kan det være at det nye produktet løser opp disse "lagrene", og huden føles (og er) uren i en periode. Det er nettopp derfor man bør bruke nye pleieprodukter i en mnd eller så!

Så derfor - ikke forvent underverkeer om du går tilbake til Shiseido igjen, fordi du etter en uke har fått et lite lager av Dermalogicas oljer, som også vil bli skilt ut.. Men det blir nok bra til slutt!

Skrevet

men man kan jo ofte fort merke om dette er noe for huden, iallefall merker jeg det selv dersom noe absolutt ikke passer! Men så er jeg ganske sensibel også da... Derfor, finner man noe som passer huden og man er fornøyd bør man kanskje holde på det ja... Synd jeg ikke har funnet "mitt" enda.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...