Gå til innhold

venninna mi flørter med samboeren min!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ja dere leser riktig.... jeg har en venninne som åpenbart elsker å flørte og føle at en annen kvinnes mann tenner på henne..... en gang i fortiden så rotet hun med typen til en gammel venninne av meg, og det synes jeg var simpelt gjort.... og en annen gang stjal hun typen fra en annen venninne av meg....... :o

Fortid er fortid, MEN det jeg har lagt merke til, er at hun hele tiden skal virke så sexy og deilig så snart min samboer er i nærheten.

Hun kler seg i åletrange topper, smiler og ser samboeren min leeenge i øynene noen ganger og det verste av alt: samboeren min liker å flørte han også, og liker det hun gjør mot ham tror jeg....

Venninna mi er såpass dum at hun tror jeg ikke legger merke til en ting, men det gjør jeg.... så hvordan skal jeg så si til henne at hun ikke trenger å flørte med ham, uten å såre henne? det er det største problemet....

ja noen ganger tar jeg meg i bli kvalm av henne... hun skal liksom være så blid og snill og sexy og deilig....... æsj.

HVA SKAL JEG GJØRE? :kjempesinna::frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlighet varer lengst. Si til henne at du har lagt merke til at hun flørter med samboren din, du liker det ikke, du finner det sårende og du vil at hun skal slutte med det.

Jeg synes ikke det er noen "snill" måte å si dette på. Hun er jo venninna di jo, og kjærester til venninner er forbudt område.

Kanskje venninnda di vil svare at en liten flørt er da harmløst. Men så lenge det sårer deg, er det ikke det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Huff og huff de venninnene, dem skal nu innynde seg. ÆSJ :cry:

Ærligtalt si henne noen sannhetens ord, og be henne holde seg langt unna ditt område :evil:

Pass godt på samboeren din :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes ikke du behøver og bekymre deg med at du skal såre henne. Si fra i KLAR TEKST, også sier du fra til samboern din at det plager deg :D

Skrevet
ja dere leser riktig.... jeg har en venninne som åpenbart elsker å flørte og føle at en annen kvinnes mann tenner på henne..... en gang i fortiden så rotet hun med typen til en gammel venninne av meg, og det synes jeg var simpelt gjort.... og en annen gang stjal hun typen fra en annen venninne av meg....... :o

Fortid er fortid, MEN det jeg har lagt merke til, er at hun hele tiden skal virke så sexy og deilig så snart min samboer er i nærheten.

Hun kler seg i åletrange topper, smiler og ser samboeren min leeenge i øynene noen ganger og det verste av alt: samboeren min liker å flørte han også, og liker det hun gjør mot ham tror jeg....

Venninna mi er såpass dum at hun tror jeg ikke legger merke til en ting, men det gjør jeg.... så hvordan skal jeg så si til henne at hun ikke trenger å flørte med ham, uten å såre henne? det er det største problemet....

ja noen ganger tar jeg meg i bli kvalm av henne... hun skal liksom være så blid og snill og sexy og deilig....... æsj.

HVA SKAL JEG GJØRE? :kjempesinna::frustrert:

hvordan du skal si det uten å såre henne?`hallo?

det er vel ikke noe å ta hensyn til når hun gjør slikt..

Skrevet

Må bare si meg enig med de andre her.. Det er dårlig gjort av vennina di å holde på sånn. Og det siste du skal tenke på er om du sårer henne, ved å fortelle henne at du vil at hun skal slutte!

Det er vel heller hun som burde skjøne at hun sårer deg, ved å oppføre seg på denne måten!

Nei, ta deg en alvorlig prat med henne, og si det du mener!

Gjest sexysadie
Skrevet

d er jo ikke sikkert hun flørter bevisst med ham da?

Og d skal jo to til for å danse tango....

Gjest Anonymous
Skrevet

:-? For å si det rett ut: Dere to er ikke gode nok venninner. Har du bare tatt til takke med henne eller? Kan nesten virke sånn........

Hun flørter med vitenhet og vilje med kjæresten din, vel vitende om at dette vil såre DEG..... Og du på din side er visst sjalu på henne, og kaller henne ÆSJ!!!!!!!!

NEI, OG ATTER NEI,.HVA SKAL DERE TO EGENTLIG MED HVERANDRE?????? Det finnes tydeligvis ikke lojalitet mellom dere. Så dropp henne, og finn deg en annen GOD venninne! :engel: Det er mitt råd.

:murvegg:

En annen sak: Det er ganske interessant å se den andre parts reaksjon på slikt som din venninne gjør. Din kjæreste er åpenbart smigret, og flørter tilbake helt åpenlyst. DET ville jeg ALDRI ha tillatt! Det hadde vært kroken på døra. For dette handler om tillit og respekt. Og dette får du ikke fra han. Jøss, har du ikke selvrespekt jente? Ikke finn deg i dette.

1) Jag ut den såkalte venninnen. :eeeh::vinke:

2) Ta et realt oppgjør med kjæresten. :evil: :kysse:

3) Bygg opp selvtilliten din. :enig::hjerter:

Jeg ønsker deg lykke til.

Husk også at så lenge du aldri stiller krav til folk, så vil de aldri respektere deg, for det viser at du ikke setter pris på deg selv jenta mi!

Lykke til: :Hehe:

Skrevet

Jeg har også hatt ei sånn venninne. Hun la seg etter alle jeg i det hele tatt viste interesse for, inkludert kjærester. Jeg konfronterte henne aldri med det, var alt for pysete, og angret litt siden. Hadde jeg vært deg nå ville jeg faktisk nyte å se henne vri seg under anklagene dine. Selvfølgelig skal du formulere deg litt diplomatisk, men ikke hold tilibake noe som helst. Sånne jenter trenger å få passet sitt påskrevet!!! (Jeg hadde også fortalt mannen min hvordan jeg følte det, fordi åpenhet rundt slike følelser er sunt i et forhold.)

Lykke til :D

Gjest sexysadie
Skrevet

Personlig så ser jeg ikke helt poenget; men har i etter at jeg har blitt singel opplevd at venninner/kvinner generelt ser på single kvinner som en trussel.

Hvordan kan dere virkelig bille dere inn at vi gidder fyrer som venninner har drevet og suttet på????? :kjempesinna:

Gjest Anonymous
Skrevet

quote="sexysadie"]

Personlig så ser jeg ikke helt poenget; men har i etter at jeg har blitt singel opplevd at venninner/kvinner generelt ser på single kvinner som en trussel.

Hvordan kan dere virkelig bille dere inn at vi gidder fyrer som venninner har drevet og suttet på?????

Skjønner at du ser på det som irriterende, men det er dessverre ikke alle som ser på det slik som deg. Det er noen der ute som faktisk synes det er enda mer spennende hvis de klarer og kapre vennenes mann/dame :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

takker for alle svar! jeg fikk meg en oppvekker med gjest sitt svar.... jeg trodde jeg hadde selvrespekt ... men kanskje jeg ikke har det?

Samboeren min sier til sitt forsvar at han sier han synes at flørting er sunt i et forhold, at han hadde en sykelig eks dame, og sier at jeg er i ferd med å bli som henne... men jeg liker ikke at han flørter, så dette synes jeg er dårlig gjort av han...

Det er mange som sier at hadde typen deres flørtet med en annen kvinne hadde det vært kroken på døra.... enkelt å si, men vanskelig å gjennomføre...

Dessuten har jeg mistet troen på menn... alle er like! alle menn liker tanken på trekantsex, de liker ikke å rydde osv, de liker å flørte...

tror aldri jeg vil finne meg en fyr som vil passe for meg... dessverre.... tror dere det? finnes det NOEN ORDENTLIGE MENN DER UTE???? :cry:

Skrevet

Javisst finnes det ordentlige menn der ute. Det kan vel mange skrive uner på!

Selv er jeg gift med en av dem. Min eks var også en skikkelig mann.

Men jeg har også vært borti de som ikke var noe særlig sånn sett.

Jeg tror det gjelder å stå på krava....altså ikke godta slik oppførsel som går inn på deg. Si klart i fra i starten av forholdet, og gjør det heller slutt hvis du ser tendenser til at han ikke respekterer dine grenser. En skal behandle den andre slik en selv vil bli behandlet.

At mannen din forventer at du skal godta at han flørter foran øynene på deg, er respektløst og dårlig oppførsel. Han ville vel heller ikke likt at du gjorde det? Jeg synes ikke at sånne ting er sunt for et forhold, heller motsatt.

At du blir sjalu i en sånn situasjon er helt normalt, slett ikke sykelig, som han påstår. Det sier han for å forsvare seg selv. Han kommer forresten aldri til å finne ei dame som IKKE er sjalu hvis han setter det å flørte med andre foran følelsene til den han er sammen med.

Skrevet

Sett igang og råflørt med samboeren din neste gang venninnen din prøver seg, og han flørter med henne.

By deg fram; slikk deg lett over leppene, kjæl med kroppen hans og hvisk med sexy røst i øret hans (mens du bøyer deg frem slik at han har full utsikt til din dype utringning):

"Når du er kjæresten min, konsentrerer du deg kun om meg!"

Så kysser du han med et så rått tungekyss at venninnen din føler seg brydd over å være tilstede (stønn og klynk litt her).

Vil du være ekstra ekkel, har du i hemmelighet ringt etter en taxi på forhånd. Og tar en pause i kliningen og forteller venninnen din at den står og venter på henne utenfor "fordi dere trenger litt tid for dere selv". Mens du nikker i retning soverommet og knepper opp skjorten hans. Deretter ignorerer du henne fullstendig.

Samboeren din vil garantert ikke ha øyne for andre enn deg heller på dette tidspunktet.

Skrevet

Vil først si at jeg likte rådet Agnes gav! :)

Ellers så synes jeg ikke den "venninnen" er verdt din tid og din energi.

"Dump henne.....

Fillerns kjærringer som legger seg etter andres menn! Egen (ekkel) rase det der :evil:

Skrevet

Enig! Sånne venninner er noe herk!! Og sånne typer også!

Ex'en til min beste venninne pleide å legge an på meg, og da mener jeg ikke en uskyldig flørt, men forsøk på å kysse meg osv. T.o.m. foran henne kunne han legge an på meg så det holdt og be henne stikke for han ville ha meg alene. Jeg ble selvsagt SINNA og ba han slutte, og da han forsøkte å kysse meg sa jeg klart i fra. Da fikk jeg til svar "skulle bare sjekke hvor god venninne du er", men da dette skjedde flere ganger var det lite troverdig. Nå skal det legges til at vi var 18 år og at jeg hadde reagert mye sterkere om det hadde skjedd i dag.

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg hadde en sånn venninne før. men det varte ikke lenge kan jeg love deg. hun var sånn i flere år, med meg og andre venninner... jeg ble så lei av det og sa hasta la vista... har ikke angret siden. dessverre holder hun på enda.. men nå er det ikke mitt problem lengre. de venninnene hun har nå er klar over situasjonen og historien hennes med mannfolk, så jeg syntes ikke synd på de.. synd å si det, men sånn er det.

jaffal.., jeg syntes du burde si noe til henne og ikke tenk på om det sårer henne. tror du hun tenker på det når hun holder på?? neppe..!! og viss hun ikke skjønner alvoret av det du sier, så burde du jage henne. jeg syntes ikke hun er noe god venninne sånn som hun holder på..

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vet ikke om hun direkte prøver seg på ham, men hun prøver i hvertfall å virke så yndig og sensuell og titte ham dypt i øynene og smile litt ekstra når han sier noe morsomt til henne......

mange gode tips her som jeg skal prøve ut, i hvertfall noenlunde ...

flere gode tips? :roll: :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...