MarilynM Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 For et par år siden var jeg innom en brudekjole-butikk i USA. Dette var bare for gøy, men jeg fant den fineste kjolen! Nå skal jeg imidlertid gifte meg til neste år, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på denne kjolen.. Problemet er at jeg ikke husker hva designeren het, og jeg finner ikke noe tilsvarende på nett. Foretningen spesialiserte seg på designerkjoler som var nedsatt pga prøving i andre butikker, og den kostet da 11.000,- De hadde blandt annet kjoler fra Vera Vang der, men denne var ikke det. Noen som kan hjelpe meg? Evt vet hvor jeg kan finne noe liknende? Det jeg liker med kjolen er at den er trang nedover hoftene (korsettaktig) og deretter vier seg ut, samt at stoffet er silke (og ganske enkelt), kneppinga i ryggen og at den er stroppeløs. Her er et bilde av meg med kjolen på: Drømmekjolen
Auri Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Du tar kontakt med Divax.no, jkdress.com eller et firma på Ebay, og sender de bilde av kjolen samt målene dine. Det blir en kopi såklart, men da får du hvertfall en som ser lik ut.
Barcelone Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Hvis du husker navnet å forretningen kan du jo ta kontakt med dem og høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå