Gå til innhold

Vonde skuldre

Anbefalte innlegg

Gjest bente85
Skrevet

Har i en lang periode vært plaget med vonde skuldre.

Min høyre skulder er aller verst.

Jeg tror dette kommer av at jeg har tidligere hatt en periode hvor jeg onanerte mye og jeg lå da på alle fire.

Dette tror jeg ble ganske stor belastning for min høyre arm.

Skal jeg barbere meg under armene, sliter jeg med å holde armene oppe, for jo lenger jeg har dem oppe, jo værre er det.

Og når jeg og min samboer har sex, og jeg skal runke han, er det er slit siden min høyre arm er helt ferdig bare etter noen turer opp og ned.

Hva slags øvelser kan jeg bruke for å bedre dette slik at armen min kan bli normal igjen?

Jeg har noen sånne tau, med strikk i, husker ikke hva disse heter, men kanskje de er fine til å trene opp armen med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om du har fått en betennelsestilstand eller noe lignende i skuldermuskulaturen. Det ville nok vært best å få henvisning fra lege til fysioterapeut og få et skikkelig program for opptrening, men det blir kanskje litt pinlig når legen spør deg hvordan dette har oppstått? ;) Du får kanskje dikte opp en alternativ historie. :gjeiper:

Uansett så er jeg rimelig sikker på at det bare er gunstig for deg å trene, men det kan hende du trenger fysikalsk behandling i tillegg. Selv ble jeg hektet på et spill på mobiltelefonen en gang og til slutt var det en muskel i armen som ikke klarte å slappe av, det var blitt en kronisk spenning. Det var en fysioterapeut som brukte triggerpunktbehandling og ga meg et sett med øvelser som ordnet det.

Gjest bente85
Skrevet

Det høres ut som om du har fått en betennelsestilstand eller noe lignende i skuldermuskulaturen. Det ville nok vært best å få henvisning fra lege til fysioterapeut og få et skikkelig program for opptrening, men det blir kanskje litt pinlig når legen spør deg hvordan dette har oppstått? ;) Du får kanskje dikte opp en alternativ historie. :gjeiper:

Uansett så er jeg rimelig sikker på at det bare er gunstig for deg å trene, men det kan hende du trenger fysikalsk behandling i tillegg. Selv ble jeg hektet på et spill på mobiltelefonen en gang og til slutt var det en muskel i armen som ikke klarte å slappe av, det var blitt en kronisk spenning. Det var en fysioterapeut som brukte triggerpunktbehandling og ga meg et sett med øvelser som ordnet det.

Uff, håper det ikke er noe sånt da. :(

Hehe, ja det blir vel kanskje pinlig, men jeg må jo bare fortelle det sånn at han kunne få hjulpet meg. :)

Jeg får prøve med litt trening også får jeg se hvordan det går. Får ordne med en legetime etterhvert om det ikke bedres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...