Gå til innhold

er jeg gravid mon tro? :)

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er våres første forsøk på å bli gravid. Sist vi hadde ubeskyttet sex på trolig EL-dag, var for 6 dager siden.

Jeg har siden da hatt: såre brystvorter, lett irritabel, maange flere kviser enn jeg pleier...

Kan jeg være gravid? det er nesten for godt til å være sant etter så kort tid. :)

Er det for kort tid å teste siden det kun har gått seks dager? klarer ikke vente lenger,he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bare eeelsker tråder som dette!! :fnise:

Jeg vet ikke svaret, og det er det ingen andre her inne som kan gi deg heller!!!

Selvfølgelig KAN du bli gravid når du har ubeskyttet sex, men kun 6 dager etter samleie er det ALT for tidlig å ha symptomer!! Da har vel ikke egget en gang festet seg, så vidt jeg husker.

Endret av cypress
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan vel tenkes du har symptomer fordi du så gjerne vil ha det. Akkurat som tisper det, de kan få innbilt svangerskap.

Ingen her kan svare om du er gravid eller ikke, men du kan selvfølgelig være gravid når du har hatt ubeskyttet sex. Men det visste du vel.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Beklager, krystallkula har ikke kommet tilbake etter reperasjon. Du må nok da ta en test som alle de 40 andre trådene med samme spm!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange som hadde stått opp med feil bein,he he.

spm ditt er om det er for tidlig å sjekke, og ja det tror jeg det er. Men kjenner faktisk et par stykker som sjekket ca 6 dager etter EL, og de fikk positiv test!

masse lykke til på ferden.

hilsen en som ikke er så gretten og grinete som flere av de andre her. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

spm ditt er om det er for tidlig å sjekke, og ja det tror jeg det er. Men kjenner faktisk et par stykker som sjekket ca 6 dager etter EL, og de fikk positiv test!

er ikke gretten,bare drit lei spm ingen kan svare på

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dumme spørsmål fortjener dumme svar. Og det gjelder også de 40 andre som stiller dette spørsmålet. (jeg har ikke svart i denne tråden før, men det jeg hadde lyst til å svare var ikke så snilt som de svarene som er her nå.)

Skrevet

Jeez.. Man er ikke nødvendigvis i dårlig humør bare fordi man svarer ærlig på et spørsmål. Hvis TS kun ønsker positive, superoptimistiske svar i rosa skrift, i stedet for realistiske svar, får hun heller gi beskjed om det.

Skrevet

Dersom dere mener at det er et dumt spørsmål, så LA VÆRE å svare da vell.

Jeg kan ikke svare på om du er gravid eller ikke, men som #5 sier så er det nok litt tidlig å teste enda. Og det er fort gjort å innbille seg symptomer når en har bestemt seg for å prøve å bli gravid, det husker jeg godt selv :) Jeg vet at det er enklere sagt enn gjort, men prøv å slappe av og tenk på andre ting også. Så plutselig er du komt så langt at du kan teste og få et svar :) Lykke til med prøvinga :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dersom dere mener at det er et dumt spørsmål, så LA VÆRE å svare da vell.

Jeg kan ikke svare på om du er gravid eller ikke, men som #5 sier så er det nok litt tidlig å teste enda. Og det er fort gjort å innbille seg symptomer når en har bestemt seg for å prøve å bli gravid, det husker jeg godt selv :) Jeg vet at det er enklere sagt enn gjort, men prøv å slappe av og tenk på andre ting også. Så plutselig er du komt så langt at du kan teste og få et svar :) Lykke til med prøvinga :)

Jo man må jo svare og firtelle personen at ingen her kan svaret.

Skrevet

Jo man må jo svare og firtelle personen at ingen her kan svaret.

Noen av oss klarte jo å gi henne et fornuftig svar uten å være frekke.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen av oss klarte jo å gi henne et fornuftig svar uten å være frekke.

Men etter 40 ganger blir man oppgitt. Det vitner om stor uvitenhet å spørre andre om man er gravid. Hvordan mener noen at andre, som ikke engang ser dem, kan vite om man er gravid?

Har man hatt sex, ja da kan du være gravid. Du får teste 14 dager etter sex.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

er vanskelig å svare ja, men man behøver ikke være frekk for det. finnes jo UTALLIGE sider her inne hvor man spør spm som man ikke kan svare på.. er det ikke det dette forumet går ut på da?

og skjønner ikke helt hvorfor de gidder å ta seg tid å svare, når de mener spm er dumme. hvem er dumme da liksom? ha ha ha

Gjest AnonymBruker
Skrevet

er vanskelig å svare ja, men man behøver ikke være frekk for det. finnes jo UTALLIGE sider her inne hvor man spør spm som man ikke kan svare på.. er det ikke det dette forumet går ut på da?

og skjønner ikke helt hvorfor de gidder å ta seg tid å svare, når de mener spm er dumme. hvem er dumme da liksom? ha ha ha

Du mener kvinneguiden er her for at folk som lurer på om de er gravide.

Gjest Invicta
Skrevet

Men etter 40 ganger blir man oppgitt. Det vitner om stor uvitenhet å spørre andre om man er gravid. Hvordan mener noen at andre, som ikke engang ser dem, kan vite om man er gravid?

Har man hatt sex, ja da kan du være gravid. Du får teste 14 dager etter sex.

Det kan være 40.gangen du leser en lignende tråd, men for TS er det sikkert første gang hun oppretter en slik tråd.

Og det er jo forståelig - når man kanskje har klart å bli gravid, er man veldig spent og vil helst vite det i GÅR om man har klart det.

Ha litt forståelse, og la heller være å gå inn på tråder der tittelen tydelig sier hva den handler om.

Gjest Invicta
Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Invicta
Gjest AnonymBruker
Skrevet

helt enig invicta!! :)

samme som fol som ser på tv program og sier det er søppel.. HVORFOR se da?? ha ha

går egentlig ut på det samme... folk som ikke liker slike gravidtråder, hold dere borte fra dem da vel!!

daahh!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kan være 40.gangen du leser en lignende tråd, men for TS er det sikkert første gang hun oppretter en slik tråd.

Og det er jo forståelig - når man kanskje har klart å bli gravid, er man veldig spent og vil helst vite det i GÅR om man har klart det.

Ha litt forståelse, og la heller være å gå inn på tråder der tittelen tydelig sier hva den handler om.

Å da burde vel TS vite at det er ingen som vet om hun er gravid eller ikke, for vi er ikke synske.

Ta en test!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

men spm var jo også om det var for tidlig å ta en test! og det har hun jo fått svar på, så da går det jo ann å svare på det spm!!

synes virkelig synd på folk som er så gretne at de er NØDT til å svare surt og grinete...

huff a meg! håper det går bra med dere;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

men spm var jo også om det var for tidlig å ta en test! og det har hun jo fått svar på, så da går det jo ann å svare på det spm!!

synes virkelig synd på folk som er så gretne at de er NØDT til å svare surt og grinete...

huff a meg! håper det går bra med dere;)

Syntes syndt på deg som tror alle er grettene jeg forde man er litt lei dumme spm..les overskriften

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...