Gjest Ts Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Hallo:) jeg er ei jente på 24 år,som er samboer med verdens beste gutt. Har slitt endel med forskjellig i det siste (kun jeg,helse,jobb osv) og jeg er ny her vi bor,så jeg er ensom. Han har ferie,og hans kamerater har også ferie,derfor skal de samles hele tiden,og han stresser mye med noe data greier så jeg sitter liksom på sidelinjen. Feks har jeg behov for og snakke om at jeg sliter med og jobbe og at helsa er helt på tur,men han har vært ute hele dagen:( han sover lenge så jeg får nok ikke sett ham før jeg går på jobb heller,føler meg så alene..hva kan jeg gjøre for og hjelpe meg selv,helst vil jeg drite i hva han skal og gjøre mine egne ing,men jeg føler meg så frekk:(
Gjest lolita___ Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Har du ingen familie eller venner du kan snakke med over tlf eller noe.Skjønner deg godt har selv flyttet til ett sted hvor egentlig jeg bare kjenner han så det blir ensomt til tider.Du kan jo selv prøve å finne på egne ting,vær med venner og din familie. Jeg tror ikke han vil tolke det som frekt heller posetivt at du har ett liv utenom han. Lykke til og håper det blir bedre med helsen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå