Gå til innhold

slag i akten

Fremhevede innlegg

Gjest analfresar
Skrevet

eg hadde ein rar opplevelse her natt til i dag, eg var på båt-tur å hadde lagt til ve indre kai i haugesund. Den spesielle hendelsen sjedde så da jeg hadde "lurt" en av byens mange kvinner ned i båten, for nattleik å kos:) vi koste oss me rødvin å krabbe, før vi krøp sammen i lugaren, for å avslutte en perfekt aften. Det ble først den obligatoriske klingingå, men så begynte hardkjøret:))) eg kjørte på me alle min knep å den unge kvinnen stønnet å hev etter pusten:) plutselig visker hun meg i øret å spør forsiktig om jeg kan slå henne!! Jeg sa ja å dasket henne på rumpa, men jeg fortsatte å frese analen hennes. Jeg syntes detta va heilt topp å følte mg ganske så bra, men jenta va ikkje fornøyd hun vill bli slått i ansikte. Jeg hadde litt problemer me dette, men tenkte det er min jobb å glede denne kvinnen, så jeg gjorde som hun befalte å slo å slo me flate neven. Å til min forskrekkelse syntes jeg dette va helt topp. Så mitt spørsmål synes dere kvinner dette er rart`???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, siden jeg startet en tråd om sånt for 3 min siden: Nei! Haha tilfeldig?

noe av det beste som finnes!

Gjest analfresar
Skrevet

Vel, siden jeg startet en tråd om sånt for 3 min siden: Nei! Haha tilfeldig?

noe av det beste som finnes!

litt skummelt egentlig;) er du fra haugesund ?? eller finns d flere av dere?? hehe syntes d var fantastisk jeg

Skrevet

nei, fra langt nedi sør! Det er kjempegøy, heldigvis skjønte kjæresten det selv om han syns det var litt sprøtt i begynnelsen! :) I created a monster! :O

Skrevet

Jeg sa ja å dasket henne på rumpa, men jeg fortsatte å frese analen hennes.

Frese analen hennes?

Skjønner ikke dette vulgære språket jeg.

Men jeg er jeg og du er du.

Sikkert noen som liker å høre det. "Skal jeg frese analen din?"

:romeo:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Å slå/bli slått under sex er kjempegøy og supertennende!

Men da må begge parter være helt enige om det. :)

Skrevet

kjekt å sjå atte d e nåken så liker dette, eg er blitt heilt oppslukt i dette, å gleder mg til å reise inn til haugesund igjenn :lur:

Skrevet

kjekt å sjå atte d e nåken så liker dette, eg er blitt heilt oppslukt i dette, å gleder mg til å reise inn til haugesund igjenn :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...