Gå til innhold

Grine-problem!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem med at når jeg når klimaks, og han gjør alt perfekt, så begynner jeg å stortute! Det hadde sikkert ikke vært så ille under normale sex-omstendigheter, men her gjelder det brutal lugging så håret nesten detter av, og dæljing i fjeset så en hører det på andre siden av fjellet.. det er jo så godt, det er derfor jeg griner! Men jeg blir redd han tror det er fordi han har vært for hardhendt, så jeg blir brydd, og begynner å tute enda mer..

Har prøvd å forklare han det, og han skjønte det, men ølikevel klarer jeg ikke å slappe av, og vi må avslutte.

Noen andre som opplever sånt? For meg er det rart og litt feil og grine mens man har sex, men igjen, det er jo når det er best, at tårene kommer.. HMM! :eeeh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet.

Het Potet, mod.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det der har jeg opplevd med jenter etter rosaskysex også :roll:

Skrevet

Det kan hende jeg griner etterpå og har aldri følt det som noe unormalt...Synes de tårene bare er deilig og gjør at jeg bare slapper av enda mer :) Tror ikke det er så stor forskjell på "normal" sex og det du beskriver. Tårene kommer av samme grunn og tror du bare er nødt til å stole på at han forstår deg når du forteller hvorfor.

Skrevet

Jeg har et problem med at når jeg når klimaks, og han gjør alt perfekt, så begynner jeg å stortute! Det hadde sikkert ikke vært så ille under normale sex-omstendigheter, men her gjelder det brutal lugging så håret nesten detter av, og dæljing i fjeset så en hører det på andre siden av fjellet.. det er jo så godt, det er derfor jeg griner! Men jeg blir redd han tror det er fordi han har vært for hardhendt, så jeg blir brydd, og begynner å tute enda mer..

Har prøvd å forklare han det, og han skjønte det, men ølikevel klarer jeg ikke å slappe av, og vi må avslutte.

Noen andre som opplever sånt? For meg er det rart og litt feil og grine mens man har sex, men igjen, det er jo når det er best, at tårene kommer.. HMM! :eeeh:

Hei

Synes ikke du har noe problem

Du har en fetish!

Men du bør fortelle hva du føler og kjenner med din elsker

Sette grenser på hvor langt dere skal gå før det blir mer enn bare tårer, hvis du forstår hva jeg mener.

Trygghet = Mer glede

Kos deg med tutingen du

Skrevet

Det der har jeg opplevd med jenter etter rosaskysex også :roll:

Rosaskysex, hva faen er det liksom??!!

Hvem vil med sine fulle fem ha det når man kan ha en helvetes god sex på landjorda?

Wake up and smell the coffee :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...