Gjest Lovegeckos Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Hva fungerer best om man tar vekk alt haaret under? Jeg har hovler og maskin. Hva bruker dere?
kosejentaa Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Jeg har aldri prøvd maskin der nede, det høres litt skummelt ut syns jeg. Jeg sverger til den gode gamle høvelen, og det funker fint for meg. Men er jo litt kjedelig at det vokser så fort ut igjen! Har veldig lyst å prøve å vokse egentlig, men har hørt at det er så vondt.. så vet ikke helt om jeg har lyst. Men venninner av meg som har prøvd det sier det er absolutt verdt det - og da holder det seg glatt i mange uker! :D
kosejentaa Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Hårfjerningskrem fungerer best på meg Fungerer virkelig hårfjerningskrem? Hvor lenge blir håret borte?
Antlers Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Fungerer virkelig hårfjerningskrem? Hvor lenge blir håret borte? Det er bare helt glatt de to første dagene, men det vokser ut mykt og ganske lyst, i motsetning til når man barberer. Slipper også røde prikker. Viktig å bruke den kremen som er beregnet på sensitive områder, og vær nøye med å bare påføre der det faktisk vokser hår
Piral Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Den beste og mest effektive metoden kan jeg tenke meg er voks, selv om jeg ikke har noe spesiell erfaring med det selv. Har forsøkt både med varm og kald voks fra veet dog, men det fikk jeg ikke til å bruke selv, men det er jo mange på forumet her som sier at de bruker det og at det fungere helt greit, så jeg mener ikke at produktet er dårlig. Er nok bare jeg som ikke har så bra teknikk Vokser du deg i salong derimot tror jeg nok du får et flott resultat, men det er jo selvsagt litt dyrere. Hårfjerningskrem tror jeg man skal være forsiktig med, jeg brukte det selv engang nedentil. Ingen hår ble fjernet, og det endte opp med at det sved skikkelig på et punkt nedentil (som var skikkelig kjipt siden jeg skulle møte typen min på det tidspunktet samme dag, etter å ikke ha sett hverandre på en stund.. :gjeiper: ) Men det fungerer jo sikkert helt bra for dem som tåler den! Jeg kjøpte meg nylig epilator, og angrer ikke på det kjøpet. Resultatet varer mye lenger enn ved barbering, og selv om jeg ser ut som en ribbet høne nedentil etter epilering, tåler jeg å vente noen dager Blir dog kanskje ikke heeelt like glatt som barbering, men glatt nok. Men så vidt jeg forstår, så ønsker TS å fjerne alt der nede, så da er kanskje ikke epilator til å anbefale? Jeg klarte ikke å epilere nedover langs kjønnsleppene, fordi det synes jeg var for vondt. Men har bare epilert 1 gang nedentil foreløig, så planlegger å få fjernet enda mer hår neste gang. Hvis jeg takler smerten :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Jeg kjøpte meg nylig epilator, og angrer ikke på det kjøpet. Resultatet varer mye lenger enn ved barbering, og selv om jeg ser ut som en ribbet høne nedentil etter epilering, tåler jeg å vente noen dager Blir dog kanskje ikke heeelt like glatt som barbering, men glatt nok. Det er vel akkurat det det er i bokstavelig forstand . "Høne" er også et kallenavn på det kvinnelige kjønnsorgan. Man kan forundre seg over at det blir brukt dyrebetegnelser, ikke særlig tennende for min del i hvert fall.
Gjest Airi Chikako Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 (endret) Jeg bruker maskin Så slipper jeg å skjære meg. Men jeg stusser for det meste, de skjeldne gangene jeg skal ha vekk nesten alt, bruker jeg høvel etterpå, for å få med alt. Vanskelig å komme til over alt med min maskin, i alle fall. Og jeg må legge til at dette er noe jeg gjør når jeg barberer høna mi Det sier vi der jeg kommer fra, selv om det ikke er noen lekkert... Endret 28. juni 2010 av Airi Chikako
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå