Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 4 venninner, 3 på 17 og 1 på 18 som har lyst til å dra ut på jentetur i løpet av sommerferien, men vi trenger ideer til hvor vi kan dra. Så spørsmålet er, hvor kan vi ha det så morro som mulig for så lite penger som mulig? Helst noe i Norge eller Sverige =) Takk på forhånd for alle forslag :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo ann på hva dere ser etter! Er dere keen på sol, strand og god mat, eller shopping og festing?

Om jeg kunne velge hvor som helst ville jeg anbefalt dere Skottland - Glasgow eller Hellas - Kreta, Chania. Det virker jo som om dere er ute etter å bruke minst mulig på fly og hotell og heller spare opp til lommepenger, og til Skottland får dere billige flyturer av Ryanair (her snakker vi om ca 5, 600 kr tur-retur) og dere kan lett finne billige hoteller. Dessuten har Glasgow masse spennende å by på, og maaasse flotte butikker, restauranter og utesteder. Her kan man kose seg masse for en billig penge! Og så er det litt godt å komme ut av Norge og Sverige! Ofte tror man det er billigere å holde seg innenfor norden, men det stemmer ikke alltid. Dessuten er det litt ferie følelse å bare sette seg på et fly og forlate landet! ;)

Hellas er derimot stedet for sol. På Kreta er det utrolig fint, herlige strender, koselige restauranter og utesteder, og en helt sykt bra tempratur! Dette er jo en mer syden tur. Den koster selvfølgelig litt mer, men man kan få både fly og hotell for 4,5000 kr. Bare velg med omhu!

Skrevet

Hmm:p jeg hadde satset på sverige;-D

Billig mat&alkehol:))

Sett dere en plass dere vil fks gøteborg og besøk lisseberg.

Enklest med bil egentlig, men funker bra med tog og sånt.

Og dere kan jo campe ute!! masse plasser i sverige= )

Skrevet

Antingen en tur till Stockholm eller Göteborg. I Stockholm finns det massor att göra och det är himla vackert också. Göteborg är väldigt trevligt det också. :) Annars kan ni ju dra fram sovsäckar, tält och spritkök och vandra i fjällen? Jag och min sambo sticker till Norge för att vandra bland fjordarna i höst och jag ser verkligen fram emot det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...