Gå til innhold

orgasme "teori"

Fremhevede innlegg

Gjest teoretiker
Skrevet

Har noen andre damer opplevd dette : At orgasmen er forskjellig etter som hvordan dere er våte ??

Jeg har funnet ut at om jeg er "kremete" våt så tar det lenger tid å få orgasme , men de er dypere og kraftige. Er jeg derimot "tynn" flytende våt så kommer orgasmene lettere men de er heller ikke dype.. Er jeg mer "slimet " så får jeg gjerne dype og flere orgasme.

Noen flere som har opplevd dette ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekker du konsistensen på vaginalsekretet ditt hver gang du har deg? Visste ikke det var noen forskjell engang jeg, er man våt så er man våt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha... jeg har aldri merket noe forskjell på sekretene. Sjekker jo ikke heller? Hvordan i all verden sjekker du det?

Gjest teoretiker
Skrevet

sjekker ikke hver gang ! Men jeg mastruberer da i ny og ne.. Og selv om man har sex med en partner så hender det da at jeg tar på meg selv , eller inni meg selv.. ! ;-) Og det kan være opphissende å smake og lukte på seg selv..

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg er i grunnen litt for opptatt med å nyte sexen til å analysere skjedesekretene mine når jeg holder på, enten det er solosex eller sex med kjæresten.

Skrevet

Når du har "slimete" sekret er du i eggløsningsperioden. Da er det størst sannsynlighet for å bli gravid. I denne perioden er man ofte kåtest, og da kan man sikkert få flere og mer intense orgasmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...