Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hørt og lest om at det er superviktig å beskytte håret mot UV-stråler, saltvann/klor og slikt i sommer - og derfor må man bruke beskyttelsesspray. Det jeg lurer på er hvor viktig det egentlig er og hvor mye det egentlig hjelper.. Vet jo av 80% av det som markedsføres av kosmetikk/kremer ol. som skal hjelpe/beskytte er bare tull. Det lager muligens en "hinne" på hårene som kan beskytte, men da må man jo ha ganske mye stoff i - noe som i seg selv kanskje sliter mer på håret?

Hva gjør dere i sommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt en hår"melk" fra Joico med solbeskyttelse. Men det var bare siden jeg skulle bestille et produkt for å temme håret uansett. Tenkte jeg likegodt kunne ta solutgaven da. Er veldig usikker på om sånt virkelig har noe for seg - kanskje mest for farget hår isåfall, for å unngå at fargen blir så fort solbleket?

Gjest Gudinna
Skrevet

Håret mitt blir veeeeeldig tørt av solen, så i år tenkte jeg å bruke solbeskyttelse i det for første gang. Aner ikke om det har noen effekt, men siden spf virker på huden bør det vel virke på håret også..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...