Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere! :)

I det siste har jeg googlet litt på "laser brazilian" som det kalles. Jeg vet det er flere salonger i Oslo som fjerner hår med diodelaser i intimområdet. Jeg vil fjerne ALT! Ikke bare bikini-linjen, men hele pakka. Inni, under, og ja...der sola aldri skinner... hehehe... :jepp: Men jeg vet ikke om det er noen som gjør dette i Trondheim. Noen som vet??

Jeg har tatt en ringerunde til flere klinikker, men ingen som har dette. Jeg var hos en konsultasjon hos Ellipse klinikken, men de torde ikke av frykt for å gi meg brannskader. Men der har de IPL laser. Jeg vet at de i Oslo som gjør dette har diode laser. Jeg vet ikke forskjellen, men vet at IPL buker varme, så det går kanskje ikke an å bruke denne på så tynn hud.

Jeg har gått til basiliansk voksing i flere år, men vil gjerne ha det vekk PERMANENT! :goodbye:

Noen som kan hjelpe? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv brukt Karl Johan Hudpleieklinikk i Oslo, kjenner dessverre ikke til noe sted i Trondheim.

Anbefales!

Skrevet

Har selv brukt Karl Johan Hudpleieklinikk i Oslo, kjenner dessverre ikke til noe sted i Trondheim.

Anbefales!

Takk for svar. :) Jeg er i Oslo nå og da, så jeg skal bestille meg time neste gang jeg er der. Så får jeg prøve å dra nedover annenhver mnd. etter det. :)

Hva betalte du? Og fjerner de alt? Bakover og innimellom osv. slik det gjøres på brasiliansk voksing? :)

Og til slutt: Er det vondt??? I forhold til voks, om du har prøvd det?

Takker for svar. :)

Skrevet

Har vokset og det var veldig vont og jeg fikk blåmerker. Det så ut som jeg var gjeng-voldtatt(in lack of a better word)

Under armer og på lår/legg var oxo vont, men overkommelig.

LASER derimot er helt ærlig noe jeg ikke vil begi meg ut på. Ikke på fjerning av hår noen steder.

Hud og hårlinikken i Dronning Mauds gate ved aker brygge sa til min sambo at mange av dems klienter drakk en del før de kom, p.g.a smertene.

Min sambo trodde de fleipa og synes det var rart at de sa dette... Helt til han forstod hvilken smerte de mente. Og han går gjevnlig til voksing av rygg og overarmer asså. Men laseren...han var blå i 3 uker etterpå... Og hårene måtte taes med laser over flere ganger, blir ikke gjort for evig og alltid på en behandling...

Orker du dette, versågod ts... Baarbering og voks er en enkel metode i forhold...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...