Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Jeg flyttet for noen uker siden. Det skjedde noe galt med registrering av ny adresse hos posten, så posten har ikke blitt videresendt. Uansett så sikret jeg meg ved å endre bostedsadresse inne på alle viktige sider og på abonnementene mine med en gang. Når det gjelder et av bladene jeg abonnerer på stod det derimot at 'adresseendringen kan ta opp til 1 måned'. Dette synes jeg er utrolig rart, men de sier nå det. Det som da har skjedd er jo at jeg ikke har fått det siste bladet som nettopp ble gitt ut. Det har vel blitt sendt til min siste adresse som jeg ikke får videresendt post fra ennå, og jeg kjenner ikke de som bor der. Jeg synes jo jeg har gjort mitt ved å endre adresse direkte hos bladet. Dette er bare snakk om sånn 50 kroner og jeg har allerede lånt bladet av ei venninne. Bare lurer på om det er noen som synes bladet har et visst ansvar i å gjøre det litt lettere for kundene sine? Det er mange unge studenter som leser bladet, og de flytter jo i hytt og pine. (det er såpass dødt her for tiden at jeg synes problemstillingen kunne tas opp uten å forstyrre skattepenger og lønn og julepresangprat)
Gjest Blondie65 Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Når man flytter er det en måneds ettersendings tid fra posten. Har aldri hørt før at noen kan bruke en måned på å registrere ny adresse. For meg hadde det vært nok til å si opp bladet, for du får det jo vitterlig ikke. Jeg synes posten har blitt forferdelig elendig på dette med postadresseendring. Det er rett og slett blitt dyrt å gjøre det og man får ingenting for pengene. Skjønner ikke at de er tjent med det. Men men ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå