Gjest Trajan Skrevet 26. juni 2010 #21 Skrevet 26. juni 2010 Etter min mening en fantastisk skuespiller.....
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. juni 2010 #22 Skrevet 26. juni 2010 Så er du en av disse feige som ikke tørr å stå for din mening ? Tydeligvis ikke. Jeg svarer jo i tråden din. Det var snarere en formulering som jeg ikke var fornøyd med, så slettet den like så godt.
Gjest Trajan Skrevet 26. juni 2010 #23 Skrevet 26. juni 2010 ok så lenge du står for din mening. Med at hun er et motbydelig vesen som ikke en gang grisen ville hatt sex med. Jeg antar at det var det du skrev
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. juni 2010 #24 Skrevet 26. juni 2010 ok så lenge du står for din mening. Med at hun er et motbydelig vesen som ikke en gang grisen ville hatt sex med. Jeg antar at det var det du skrev Nei, det var nok ikke det jeg skrev, og du kan stoppe med å gjette på hva jeg ville ha sagt. Det som står det står, forhold deg til det eller?
Gjest Eurodice Skrevet 26. juni 2010 #26 Skrevet 26. juni 2010 Definitivt noe en kunne ha pult... Er kvinner bare puleobjekter for deg, brutal mann? Jeg har observert slike uttalelser fra deg flere ganger. Med slike holdninger er det kanskje ikke så merkelig at du har problemer med å få en seriøs partner.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juni 2010 #27 Skrevet 26. juni 2010 Er kvinner bare puleobjekter for deg, brutal mann? Jeg har observert slike uttalelser fra deg flere ganger. Med slike holdninger er det kanskje ikke så merkelig at du har problemer med å få en seriøs partner. Det er vel mer at ne ikke kan se at kvinner er villige til å tiby noe mer.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2010 #28 Skrevet 26. juni 2010 Du har truffet feil kvinner. Og til TS, det var en søt jente
Gjest Trajan Skrevet 26. juni 2010 #29 Skrevet 26. juni 2010 (endret) Det er vel mer at ne ikke kan se at kvinner er villige til å tiby noe mer. Kvinner har mye bra bortset fra puling å tilby Endret 26. juni 2010 av Trajan
NovaFlare Skrevet 26. juni 2010 #30 Skrevet 26. juni 2010 Du må ha maks dårlig flaks med kvinner, eller så kanskje du bare tiltrekker deg en viss type kvinner, på samme måte som noen kvinner tiltrekker seg bad boys som slår dem. Er jo et mønster du har tydeligvis ettersom du bare har dårlige erfaringer. Håper du tør å prøve igjen, er mange snille kvinner der ute, du har bare ikke møtt dem.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juni 2010 #31 Skrevet 26. juni 2010 Kvinner har mye bra borset fra puling å tilby Venter fremdeles å få lov til å delta i noe av dette "mye bra" som det snakkes om...
Gjest Trajan Skrevet 26. juni 2010 #32 Skrevet 26. juni 2010 Venter fremdeles å få lov til å delta i noe av dette "mye bra" som det snakkes om... Jeg sier ikke dette for å være spydig eller ondskapsfull. Men jeg tror du må forbedre holdningen din ovenfor kvinner før du får lov til å delta i dette " mye bra " som du sier
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juni 2010 #33 Skrevet 26. juni 2010 Jeg sier ikke dette for å være spydig eller ondskapsfull. Men jeg tror du må forbedre holdningen din ovenfor kvinner før du får lov til å delta i dette " mye bra " som du sier Muligens. Holdningen var enhelt annen før, men så gikk jo alt tilhevelte uansett... Men nå har jeg ødelagt tråden din! Beklager
The Kitten Skrevet 26. juni 2010 #34 Skrevet 26. juni 2010 Hun så helt ok ut. Verken vakker eller stygg.
Gjest wild bird Skrevet 26. juni 2010 #36 Skrevet 26. juni 2010 Hun var allminnelig søt den gangen hun spilte i "Growing pains", hvordan hun ser ut i dag, aner jeg ikke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #37 Skrevet 26. juni 2010 Muligens. Holdningen var enhelt annen før, men så gikk jo alt tilhevelte uansett... Og slik har det vært de siste årene, og slik vil du ha det framover! Stå på!
Gjest Ole Henning Skrevet 26. juni 2010 #38 Skrevet 26. juni 2010 Den kvite bilen i bakgrunn var fin;)
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #39 Skrevet 26. juni 2010 Den kvite bilen i bakgrunn var fin;) ;P
Gjest Elyssa Skrevet 26. juni 2010 #40 Skrevet 26. juni 2010 Vet ikke om jeg ville ha brukt ordet vakker, men en normalt pen kvinne. Synes hun er finere i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå