Gjest Jente Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Hvilken tanker har dere til å involvere dere i et seriøst forhold til en jente som har flere barn fra før og hadde dere tatt ansvar? Jeg er en jente som ikke har problemer med å finne meg en kjæreste og det har det heller aldri vært. Etter jeg fikk mine barn har jeg hatt mye mer oppmerkosmhet en tidligere. Jeg ser ut som jeg er mye yngre en det jeg er (sier folk) og har en personlighet som gutter faller lett for. Jeg fikk aldri være singel etter bruddet til min eksmann og hadde mangen bailere på slutten av forholdet. Fant meg en mann som var 4 år yngre en meg og som gjorde alt for å få meg og tok rollen som stefar på strak arm. Har også datet et par stk som ville gjort alt for å fått meg, men jeg har baket ut. Jeg tenker på om jeg hadde veldig flaks den gangen og fant meg en skikkelig mann og lurer på om det finnes andre der ute som jeg kan falle for og som tar med seg hele pakken og det som hører med. Tenker mangen blir skremt av at man har barn og det skjønner jeg. Min eks mann fant seg dame ganske fort og har 3 barn fra før så det tyder jo på at det ikke er så vanskelig og at det er så normalt nå. På forhand takk for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Jeg har bare kontakt med alenemødre for sex, ikke noe mer
Gjest ts Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Det er jo et ærlig svar. Da regner jeg med at du ikke får lett føleser for noen, eller kanskje du stopper før det skjer.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Det er jo et ærlig svar. Da regner jeg med at du ikke får lett føleser for noen, eller kanskje du stopper før det skjer. Vet ikke, holder på med en alenemor nå. Hun ringer meg ofte om kveldene, og jeg svarer på spørsmål osv., men det er jo kjedelig. Poenget er at det er jo koselig å kose med andre av og til(sex), dessuten er hun mye eldre enn meg så da har jeg en fin unnskyldning for å ikke bli sammen med henne, men kun ha sex. Har aldri vært med en "ung" alenemor. Etter min mening har jenter som får barn i ung alder uten mann, en dårlig moral. Og det tenner jeg så absolutt ikke på.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Greit med en eldre elsker om begge er enig om det. At en aleinemor har dårlig moral tror jeg er noe du bare tror. Kanskje det er eksen som har dårlig morla, vært utro eller stygg med henne for den slags skuld.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Greit med en eldre elsker om begge er enig om det. At en aleinemor har dårlig moral tror jeg er noe du bare tror. Kanskje det er eksen som har dårlig morla, vært utro eller stygg med henne for den slags skuld. Jeg var kanskje litt for rapp i kjeften der. Det gjelder nok ikke alle unge alendemødre, men det er det inntrykket jeg har av endel, jeg har dog kanskje generalisert litt for mye. Tingen er at de unge alenemødrene jeg ofte møter er som regel veldig uambisiøse, f. eks. det er ikke mange av dem som studerer. Det skal uansett sies at det er beundringsverdig med alenemødre som i det hele tatt klarer, og gidder, å ta vare på en liten luring, det hadde aldri jeg klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå